10,776

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Veronica Moser

Kärlek värme gemenskap den bruna magin fekalier skapar här skall forma idealen och den mjuka doften får sinnena att vibrera av lusten till kvinnan i mitt hav av bajs, ich bin ein Poop Esser, jag är den jag är och jag älskar Veronica, hon får mig att bli bajsnödig som få hon får mig att sjunga om bullfest och mutta, frälsningen sköljer genom snoppen som en lavemangskannas slippriga innehåll en kulen påsknatt i mars, Veronica Veronica, vem äro brunare än dig så säg.

Fghnyyh!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Isoleringcellen

Tvångströjan kramar mig som en...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

10,778

Isoleringcellen

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och...

Isoleringcellen

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop..

Thumbs up Thumbs down

10,780

Isoleringcellen

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets...

Isoleringcellen

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med...

Thumbs up Thumbs down

10,782

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens...
.

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner...

Thumbs up Thumbs down

10,784

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet...

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet förmår inte fånga morgondagen, ritalinan...

Thumbs up Thumbs down

10,786

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet förmår inte fånga morgondagen, ritalinan knapras tillsammans med blöta Mariekex...

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet förmår inte fånga morgondagen, ritalinan knapras tillsammans med blöta Mariekex när de osynliga vännerna ejakulerar...

Thumbs up Thumbs down

10,788

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet förmår inte fånga morgondagen, ritalinan knapras tillsammans med blöta Mariekex när de osynliga vännerna ejakulerar vilt i sina gröna vuxenblöjor...

Isoleringcellen.

Tvångströjan kramar mig som en kärlekskrank rabiesbabian på crack och dom mjukmadrasserade väggarnas lustfyllda lockrop ekar i det tomma huvudets vilsamma irrgångar som fylls med varor från Scan-Trend, bara perversionens fekaliekladdiga landstingskalsongernas slappa resår spänner över penis och pung, krystandet förmår inte fånga morgondagen, ritalinan knapras tillsammans med blöta Mariekex när de osynliga vännerna ejakulerar vilt i sina gröna vuxenblöjor när John Blund kommer med sin rohypnol.

Gnyff

Thumbs up Thumbs down

10,790

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani...

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande....

Thumbs up Thumbs down

10,792

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det...

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och...

Thumbs up Thumbs down

10,794

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma...

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor...

Thumbs up Thumbs down

10,796

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor åter fylls med säd, ack...

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor åter fylls med säd, ack du saktmodiga blottare som ejakulerar...

Thumbs up Thumbs down

10,798

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor åter fylls med säd, ack du saktmodiga blottare som ejakulerar på allt och alla, värmen...

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor åter fylls med säd, ack du saktmodiga blottare som ejakulerar på allt och alla, värmen sommarvisorna nätternas drömmar om en...

Thumbs up Thumbs down

10,800

Sommartid.

Ljusa ljumma kvällar med utomhusonani festivaler och slippriga bryggor, spermadoftande parker och fisting i det fria, naturens slaskiga bakgårdar och läderbögiga fasader i solskenets varma kåtglans när asfaltens brunskavda sprickor åter fylls med säd, ack du saktmodiga blottare som ejakulerar på allt och alla, värmen sommarvisorna nätternas drömmar om en göb där runkar ett slan, hej hej hej.

Ny!