Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ahaa. Jag var mer inne på Elloskatalogen.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 146 147 148 149 150 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ahaa. Jag var mer inne på Elloskatalogen.
Din snusker.
Tihi. *rodnar*

Jag är ett rosa fluffigt moln i universums korvkiosk! Oooooooioooooohooooh... 
Du är i mitt våld. ta på dig " kvinnor kan, men vaddå?" t-skirten och en kavaj ovanpå, sen går du till grupp 8-mötet i Kalmar fria revolt-föreningens möte där dom tar upp fråga "skjut äckliga männen utan att fråga, en rättighet" Ställ dig sedan i talarstolen och tala om kvinnors rättigheter för att efter en stund blotta t-skirten.
.
.
.*fniss*
Jaaaaaah! *mummel mummel* Gör... din... plikt... stryk... min... t-shirt... kvinna!
Du kan gå upp i talarstolen efter att Slaktar-Vera-Blodkvist har talat om sin tid i kvinnofängelset i sibirien efter hennes mord på tre män hon var gift med som hade smygläst Fib-aktuellt på toaletten. Då är publiken extra exatisk.

Hilfe! Hjäääälp! Flaffa!
hoppsan ,oj det kanske gick för långt...
HOLA BANDOLA,RUNKA MED FIOLA, *gör en hypnotisk gest*
Bleppbleppblepp... (återfår sin vackra människoform)
..vad hände med T-shirten?
Vill inte prata om det. Men det hände saker utav bibliska proportioner... *skak*
oops , usch vem kan ha lurat i dig nått sånt fasansfullt *ler lite osäkert*
Hut menar du nu?
*harklar* eeeh.. näää... det var inget. *klapp på vuxen blöjan*
OIIIIIIH!
(glömmer allt annat)
Pust. Måste komma ihåg att vara försiktigt med L..Ö hädanefter.
Ska hänga på bondagekorset hela dagen och kissa vuxenblöjan extra gul under tyst kontemplation.

Aaahahahaha! Den hoppar! *cp-klapp*
Långfredan är bästa fredagsmysdagen Syster Märta har lovat kombinera påskgodiset med Batongterapin och till långbadet ska syster Latrina klå ut sig till en påskkärring. Åh så fin påsk det blir. 
Så gemytligt ni har det. Tror det är dags att kliva ner och (s)träcka lite på sig innan det är dags för bajsbad i min säng.
Du ska inte ha en bajsförlossning då?
Ja tack! Blir det en son ska han heta Bruno. CP-Mongo om det blir någonting mitt emellan.
Det blir nog ett fint brunt gossebarn. Du får linda in han toalettpapper och gå ut och visa upp han för lattemammorna med barnvagn på inne-kaféet i Kalmar då blir dom säkert avis på dig.

Vad tomt det blev?
Sidor Föregående 1 … 146 147 148 149 150 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?