Sv: Här postar vi allt möjligt
Vet inte riktigt hur det funkar men det är väl en pervpoäng per termin så du är klar efter 7,5år.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 56 57 58 59 60 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vet inte riktigt hur det funkar men det är väl en pervpoäng per termin så du är klar efter 7,5år.
Ooh! 
bäst du skyndar dig sista anmälningsdag tror jag är 15 mars.
Ok. Vet du om ett "X" är godkänt som underskrift, alternativt förhudsavtryck?
Uj uj uj så spännande det ska bli i den akademiska världen!
Fungerar mörkgrön tweedkavaj med påsydda lädergrejor på armbågarna bra till rosa tutu i denna miljö, min lille KTB:are där?
Glöm inte dom pekfingertjocka svarta glasögonbågarna med flaskbottnar till linser ihoptejpade över näsan.
Ok. (antecknar i fekalieskrift på väggen)
Bra. Glöm, inte kortärmad skjorta, fluga och pen-set i bröstfickan. sen kommer pervona flockas runt dig. Lycka till och du blir klassens centrum.

Typ så här?

Hehe. Måste vara pevopati på gång igen 
Va?? Jaså? Okej, fattar typ nada som vanligt. Men så trefvligt då. Jag kommer alltså att smälta in väl i den akademiska världen? 
Ja precis. Smälta som en kladdig vaselinblobb i solsken. Du kommer göra succé. Snabb karriär och vips är du docent i klinisk pervosexologi. Du kommer att bli en ledargestalt som deltar i debatten, håller föredrag på TED och avdramatiserar den offentliga onanin.
JIPPIIIIII!!!
Har du också fått detta härliga runkobjekt i brevlådan?

Syster Fekalia beslagtog den. Men är det inte en pervosticker längst upp på bild?
Oj, det var ju synd. 
Ja det är det. Från Pervsterdam. 

Där fanns det mycket skoj att perva sig med.
Syster Latrina gick på en fortbildningskurs i Pervsterdam förra våren. Hon har berättat många trevliga historier om dom där coffeepervshopsen som är så mytomspunna.
Ja där hände det grejer!
Flaffa!!! Du får följa med mig nästa gång. Kanske kan åka när någon annan syster ska gå kurs där?
Nu kan jag komma och hälsa på dig oftare. Har nämligen skaffat en...

Så trefvligt. Sålde du spermobilen på blocket?
Nä den säljer jag aldrig! Sålt av lite NG så det var därför jag hade råd att lyxa till det. Fullutrustad är den också.
ohhh.. lyxlirare där.
kolla in: http://www.fittkramp.se/svordom/sv/hall-of-fame/ vem är 2:a nu?
Oj, det var inte illa.
komma upp i harkels nivå känns dock ouppnåeligt.
Jo. 
Sidor Föregående 1 … 56 57 58 59 60 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt