Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
men men ...men... jag vill ju bli frisk från mitt mentala sammanbrott. Hur ska det nu gå?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 26 27 28 29 30 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
men men ...men... jag vill ju bli frisk från mitt mentala sammanbrott. Hur ska det nu gå?
Ifrågasätt syster M.
vågar jag det verkligen? Måste ta mod till mig.

Åhh. Så nervös...*samlar mod*
Så ja... Ta ett djupt andetag och gör det! Gör det NU!!!
*HHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖMMMMMMMMMHHHHHHHHHUUUUUUUUUUOOOOOOOOOOOO* ljudet av en tio minuter inandning.
*knack knack* (sjuksköterskeexpeditionen) -Kom in! *barskt* -J jjj jjj ooo sy sy sy syster Mä mämämärta, Bleppe sa att jag skulle i i i i...ifrågggg gggg asätttta d d d d d dig, *darrande stämma och kallsvettig kropp* villlll in in in inte ha bababatongterapi lälälälängre! *urin rinner nerför benen*
*smack* *FLAP* *SWORS* (hårda nypor) -HUT SLYNGEL! *SWOSCH* *SLURP* -Gmnnnnnyyyyyyyy!!! -YYYYNF???? *SMACK* ooooiiiiiiihhhiiiiiiiii *squirtle*
Hu... hu... hur f-f-f-fick hon in å-å-åtta bat-t-t-tonger i baken din, o-o-och s-s-så snabbt? (förstummad)
Är lite groggy fortfarande men syster Märta säger att det är för mitt eget bästa. Vet faktiskt inte riktigt vad som hände. Hon är lite som en trollkarl ibland.
Vad anser Pervopartiet om såna viktiga frågor som att legalisera incest och nekrofili?
Det bör vi nog ta upp i nästa möte. Ska vi ta det på Kyrkogården utanför Kalmar nästa gång.
Javisst. Tar med några vänner från LUF också. 
Peffa
kan vi ha get-to-gether möte med bajskastning och andra gemytliga tävlingar.
Tjohooo!
Kommer det att komma någon ny Syster till ÖIAs slutna avdelning snart?
Svar ja. Syster Brutalia från Düsseldorf som är 62 år, 168 cm "lång" och väger 148kg. Hon är skolad i den gamla skolan med nypor hårdare än Berlinmurens betong, DDR-stylee, så nu får du det nog inte lätt Ostis. 
Så här ser hon ut förresten:

Härligt 
Har syster Brutalia dykt upp ännu? Om inte så kommer du nog bli varse då hon närmar sig ÖIA.

Har syster B. installerats sig på ÖIA än då?
Syster Brutalia installerad sig i annex 34H men dom blev tvungen att ordna ett nytt rum ganska snart:

Oj! Kan tänka mig att hennes KBT är rätt... vad ska jag säga... intensiv kanske?
Intensiv är bara förnamnen. Syster Märta berättade att det inträffade när hon skulle slå på radion i dagrummet.
*darrar av upphetsning*
Här darrar det mesta som jordskalv.
Varför vill syster Märta inte visa mig min egen patientjournal?
Sidor Föregående 1 … 26 27 28 29 30 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt