Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Menskladdiga burleskdamer va? FREEEEEEEDAGSMYYYYS! Ska träffa mina gamla Frälsisvänner vi ska stå på Örkelljunga torg och sjunga och bajsa samtidigt.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 142 143 144 145 146 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Menskladdiga burleskdamer va? FREEEEEEEDAGSMYYYYS! Ska träffa mina gamla Frälsisvänner vi ska stå på Örkelljunga torg och sjunga och bajsa samtidigt.
Så fint. Har folk lagt något i grytan då?
Jag har trasslat in mig i en gardin här. Hilfe!
Näre
dom verkar gå en omväg runt oss. Vi som spelar så fint. Vad tror du vi gör för fel? Ska vi bajsa lite kladdigare?
Syster Latrina brukar vara duktig på att trassla in mig i en tröja med långa ärmar som går i knut. Vet inte riktigt varför.
Mera kladd!
*Nynnar* Mera kladd i baljan Bojs
https://www.youtube.com/watch?v=vdp9q2TBVc4
Ooh vilken bra sång och sexig sångare!
*squirtle* Ulf Peder Olrog levererar, bara namnet ger tyngd.... Jag menar Pervlog
*onanerar i vb:n*
tre dagar kvar Jipppiiii.... förbereder med Chipspåsar godis hyrvideo, läsk.
De...det lät väldigt vanilj-svensson det. 
Jamen jag brukar ha sånt mys. Syster Latrina ordnar jättesmaskig dipp, det hämtar hon från toaletten har hag sett från det där mystiska förrådet. Syster märta ha vatongterapin under videofilmen. VCR kassett så klart och den syrliga kroppsvarma läsken ordnar syster Fista. Så jo viss är nog lite vanilj svensson över det hela.
Ahaa. Kanske lite "choklad" också?
Syster Latexia kommer ordna jättefin choklad, precis så där kroppsvarm som är så god.
strax är det FREEEEEEDAG! och vad innebär det?
FREDAGSMYYYYYYYYYYYYS!!!
Flaffa!
Rajdiraaaj...
*SQUIRTLE* *Smack* *slurp* *gnissel* åhhhh men syster Märta, vad gör du?
Ooh så spännande det lät! 
Själv är jag full.
Svensson-mys?
Haha! Näe... Druckit mitt kiss som silats genom femtioelva begagnade vuxenblöjor, spetsad med peyote och SHÖMK marinerad i Norrlands Gul och som slutligen filtrerats genom ett SL-buss-säte som varit i bruk 1982-2003, sedan in i Sodastreamern för kolsyrning. Väldigt angenäma syner får man.

Shit. Tunga grejer. Får jag smaka?
Javisst! Vill du ha is och sugrör till?
Aaaa. Behövs efter batongterapin.
Vassego!
(ställer fram ett rostfritt bäcken med rosa kringelkrok-sugrör från en tysk läderbögklubb. Odiskat såklart...)
Mmmmm va gott SLURP. Klimparna som flyter omkring fastnar i sugröret. Kan jag fiska upp dom med skeden i stället?
Sidor Föregående 1 … 142 143 144 145 146 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?