Tråd: Dagens Ord: Spermologi

Beskrivning: Förmåga att säga utläsa en persons yrke och egenskaper genom att smaka och lukta på sperma.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Spermologi

Spermologi finns som avancerad 15Hp kurs på Stockholms universitet. Vädigt populär bland blivande kvinnliga chefer i näringslivet. Ett examensarbete ingår varför dom söker många spermagivare.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

När jag blev spermologiskt diagnosticerad ansågs jag vara 22% amöba och 8% italiensk politiker. Jag förstod aldrig riktigt. De återstående 70% föredrog de tydligen att inte tala om.

Thumbs up Thumbs down

Rabbe: bättre att inte veta allt ibland.

Varje gång min sjuksyster Märta tagit ett spermaprov på mig och jag kommit med den lilla vita burken med det såsiga innehållet i, så har jag strax efteråt sett Märta smaskandes med glansiga läpparna och slicka sig om fingrarna. Jag har aldrig förstått varför.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Kan det även vara som så att spermologi är mer exakt än en DNA-analys?
Tänker mig om någon ska undersöka (spermologisera) en kvinna (död eller levande) så sätter denna munnen över hennes främre kloakhål där nere och suger ut allt innehåll på precis samma smaskiga sätt som man gör med kräftor på bygdegårdens kräftskiva i augusti, samt låter innehållet dansa runt i munnen som på en vinprovning, och då får fram Ännu mera information.   

Rabbe:
Mycket fascinerande må jag säga. Nu kan jag inte så mycket om ämnet, men kan det vara som så att du... hur ska jag säga detta... hmmm... inte lätt detta... men att du faktiskt... att du faktiskt är grävling dom resterande 70%:en och lever öppet med detta fullt ovetandes?

Ostis:
Kan det vara cerat för läpparna tro? Syster Märta kanske har fnasiga läppar, eller så är det kebabsås?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bleppe, enligt den tjetjenska skolan kan analys av quinna endast genomföras på ett tvättäkta fontänorgasm, helst en som skvätter minst en meter. Men du kanske är något revolutionerande på spåren.

Thumbs up Thumbs down

Rabies: Hmmm... Ska ta på mig tänkarblöjan och öppna ett helrör. Återkommer i ämnet inom kort.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vilka Konnässörer ni verkar vara i ämnet .Ångrar jag aldrig satsade på den där 15P kursen i fontänorgasmer,så hade man haft ett intimt stimulerande jobb för jämnan

Thumbs up Thumbs down