Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
dröm? tömde pungen ordentligt.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 137 138 139 140 141 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
dröm? tömde pungen ordentligt.
Ja just det. 
Art.nr.89054 från SB ska inhandlas till fredagens mys på dagcenter. Tror den kan passa då.
kändes lite CP.
GHÖÖÖÖÖÖHÖÖÖÖHÖHÖÖÖÖÖH... *dregel*
Idag blir det "Halv åtta hos Bleppe". Lite pirrigt är det allt.
*flaffa*
Bilder och recept kommer att komma upp här senare.
Åh va spännande. Är det lajv-utsändning i ditt krypin?
Mitt krypin: Ja. Lajv: Nä. Det gick dom inte med på. Ska visst klippas och redigeras först. 
Dom mummlade nåt om obsceniteter, familjeprogram. (?)
*pust pes* *hacka hacka* *smörja smörja* *röra röra* *spruta spruta* 45 minuter kvar.
Va inge krystande under matlagningen? Syster Latexia säger att det kan ge den där extra piffen. Bara ett tips. Då kommer inslaget bli en succé.
*snurr snurr i vindskupan*
Kollar på TV4 play hmm stod något om att ett avsnitt var inställt på grund av oförutsedda händelser.
Ja *hrrm* Det spårade ur lite förra fredagen. 
Ja, nog nåväl... Nu kommer det bli julig prägel på kommande fredagsmys.
I morgon kommer jag vara med på Vetenskapens Värld. Bo G Eriksson kommer i ett specialavsnitt göra ett reportage på ÖIA där syster Märta praktiserar den berömda batongterapin som rönt sort vetenskapligt rykte. Nature och New english Journal of medicine har haft vetenskapliga publikationer i ämnet. *Pirrigt*
Ojojoj då. Ska Bo få smaka på batongen också? Kanske till tonerna av hans sons gamla dänga "This is the way (i wanna live)". 
Vinjetten kanske påminner om nått
Han kommer sitta gravallvarlig lutad mot ett skrivbord och det är fullt möjligt han kommer i vetenskapens namn testa batongterapin till toner av rytmisk Euro-Dance.
https://www.youtube.com/watch?v=lKaElwAmeSo
JAJAJAJAJAAA!!!
När vi ändå är inne på gamla tv-program... Det här är ju jäkligt future alltså!
Shit vilken framtid, rena sajäns-fischons, en ännu bättre verison av Sigma: https://www.youtube.com/watch?v=U-aJCVR7fmA
har för mig vinjettmuiken är från Flykten från New York, hmmm man kanske skulle fixa en "förbättrad" vinjett
Det programmet missade jag helt på 80-talet.
?
Va missat helt appropå

https://www.youtube.com/watch?v=DgurfKHP-ko
Nä. "Smegma".
Aha, det var väl ingen superhit direkt. Utan BO G Pervosson och alla inslag om vaselinforskning lyfte det väl inte.
Nä. Vi skulle vara 100 gånger bättre programmakare än dom slanen som är det nu. Vi skulle verkligen få svenska folket att samla sig framför tv-apparaterna som på Hylands tid + Stenmark kör slalom + "Loket" x 1000.
Vilse i Pervopannkakan ej att glömma.
Mmmm...Slurp! PPK. Har du något bra recept?
Jag ska höra med syster Latrina hon bakar så goda kladdkakor. Hon har säkert ett fint pervopankaksrecept.
Sidor Föregående 1 … 137 138 139 140 141 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?