Sv: Här postar vi allt möjligt
Det är... hypnotiskt!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det är... hypnotiskt!
En av mina kontakter tog denna bild idag. Tror du har en del att se fram emot, Ostis.

Förresten... Kan man se din ce... öööhrm... ditt "rum" på bilden? Skulle bara vara kul att veta. 
det framgår nog ganska tydligt, där det är som kladdigast.. Åh va trevligt men räcker verkligen en så liten tankbil?
Jahaaaaa... Så klart!
Nej, jag är tveksam. Men min kontakt sa att chauffören ställt av tre släp ute på gatan för att kunna få plats inne på området och lossa, vilka han väl skiftar till sen och lossar dessa också. Men det är väl lite tveksamt ändå.
Bleppe? Ostis? Vart är ni?
Saknar att onanera till era inlägg så pass mycket att min pung nu är överfull!
HÄÄÄÄÄÄÄÄR!!! *megasprut*
*pust pes* D-d-d-det v-v-var e-en t-t-traumat-t-tisk upplev-v-v-velse! *darr* *hulk*
Den mest perversa och skakande tiden i mitt liv. Bajsade på mig konstant. Jag g tror jag överlevde tack vara att syster märta rådigt har gett mig terapi. I frustration så skrev jag in några nya ord, fick så mycket tid över av någon konstig anledning. Förstår inte.
Jag förstår inte heller så mycket, men jag är glad ändå. *flaffa flaffa flaffa* KORPILOMBOLO!!!
Kopro...lombolo..mmmm marabou
Nu blev jag chokladsugen bara för att du sa så. Kan du vara så bussig och buda över en sån där Marabou 200g. som bara du brukar bjussa på och som är igentejpad med packtejp utav någon anledning. Försökt hitta den sorten här i lanthandeln men dom har bara såna med hermetiskt ihopsvetsad förpackning och dom är inte lika goda. Kan det bero på lufttillförseln tro?
vänta... *hhhnggggh* *kryst* *plupp* *fippel* sådärja, fint inslaget. skickar med Jetpack, du bör ha den om några minuter.
Tack!
(väntar ivrigt)
Hur smakade chokladen? (fniss)
Änta ite. Ha ela unnen ull me ockla. *smask slafs kladd klet bööörp* Så ja. Den smakade precis som den skulle. Tack ska du ha. Vad är det egentligen som gör att choklad från Örkelljunga smakar så gott och unikt?
Alla andra pervs har ju sina små symboler att t.ex fästa på kavajslaget för att diskret signalera sin perversion till omvärlden. T.ex homo, läder, m.fl. Så då tänkte jag att vi som är fittkrampiga multipervs, hur skulle vårat märke se ut? Har du något förslag, Ostis?
(Till Ostfralla endast! Ingen annan får använda denna!!! Då jävlar...)
Vassego min vän. 

NEEEEEEEEEEEJ!!!
http://www.nyteknik.se/popular_teknik/t … 944987.ece
Be be be betamax? syster Märta brukar visa instruktionsbildspel med diabildsprojektorn Luxorama 45
blev, Gimp i stället, så läbbigt med den där "bukten". Bleppazar är i farten:

Oooh så fin!
Syntetisk SHÖMK i provröret tro?
Ok. Men du fick ju PS i mailen. Ingen "bukt" att besöka alltså. Mest nyfiken om du fick det.
Ska beundra din kreation hela kvällen. *flaffa flaffa flaffa*
Jodå fick länken, men tordes inte. Syster Märta är rätt så sträng när det gäller sånt. Hon hotade med extra batongterapi. Den är lite gulgrön till färgen så jag gissar det är kissblandad SHÖMK.
Ska man gå på teater en gång i livet så är det nog detta som gäller:
http://turteatern.se/forestallningar/al … kagedalen/
FY FAAAN! Jaaaaaa, den är SÅÅÅ bra! Har ju postat klipp på Sten Ljunggren som läser ur detta mästerverk tidigare. Men skulle gärna vilja se!
Har ju den som pocket... Köpa? Flaffaaaaa!!
Själv är jag nere på puben och tar mig en "special".

Ynf! Det ser gott ut, den där brungula vätskan visst var det nån slags trolldryck?
https://www.youtube.com/watch?v=OSX4YgYkrpM
Ja det är en trolldryck. Bara jag som kan få den serverad.
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt