Sv: Videotråden
En till snabbis.
https://www.youtube.com/watch?v=C_YT9HLA_so
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 65 66 67 68 69 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En till snabbis.
https://www.youtube.com/watch?v=C_YT9HLA_so
Ja jädrar vilket ös!!! Började sitt-dansa vilt här i spermobilen så det skvätte rejält.
5/5 otvättade vaginaproteser.
Jo fick ett äkstasi-piller av syster Märta för att få igång inspirationen (och en viss transpiration) därav de rappa tonerna.
Verkar vara ett bra piller.
Vad använder du för linser och strålkastare?
Acme Pervopan 2000 som syster Latrina lånade mig. Hajtäkk serru:

och absolut senaste ljusteknologi från Gaylight Inc:
*vissle* Tjusigt!
Ska se om jag inte kan få ihop en snabbis till nu när transpira...inspirationen flödar.
JA JA JA!!! *FLAFFA FLAFFA FLAFFA* F5F5F5...
Tada!
https://www.youtube.com/watch?v=gWTkDBjEcpQ
*klapp klapp klapp* MAGNIFICOOOO! *squirt*
*squirtle*
Snart är det jul!
Sån fekalisk intensitet, lysande, 4 bajsbad av 5 möjliga. Syster Latrina har lovat att tvätta mig till jul.
Tack så mycket. Tog hela dagen att spela in. Hade manusproblem från första sekunden, krävande skådisar, problem med inspelningstillstånd och cateringvagnen dök aldrig upp. Men vi kämpade på och slutförde jobbet.
*pling* Oj, nu kom det ett sånt där e-mejl. Från Martin Scooo.. scååårss... Äsch! Ser inte så bra nu genom mina spermatiserade glasögon. Ska försöka... "Däär Mistär Bleppsson. I wånt tå film vitt jå aftär i siin jår läjtest movi..." och blablabla. Orkar inte läsa. *delete* Så ja. Lugn å ro. 
Visst är dom jobbiga. Själv får jag jämt massa mäjl från nån konstig kuf som kallar sig Kventin Tarja-Tino eller nått sånt, babbla om att göra bajs-action. Sen är den nån som påstår sig ha tjänat massa pengar på möbler som han kallar för fåniga svenska namn, (vilken ide) och vill skänka bort halva sin förmögenhet till ett filmprojekt till mig om Bajskonst i Småland.
Haha! Vilka stolpskott det finns där ute!
Fast jag har köpt en Triss i ett försök att dryga ut sjukpenningen med. Det vore ju härligt att få in en massa pengar.
Jag har nåra sånna däringa Askiter eller vad dom nu kallart i nån bolag som kallades för Päron eller var det banan? minns inte så noga det var nån frukt i alla fall, nåväl fick en portfölj med dessa 1996 i arv av nån avlägsen släkting från Kalifornien, Det är väl ingen ide spara dessa ska jag bränna upp dom eller vill du ha dom?
Öööh, åkäääj. Jag kan väl ta dom då. Blir bra att lägga på golvet i sanitets-syfte. Skicka dom med 'Dom Homosexuella Lastbilschaufförerna' så betalar jag vid leverans. 
Ålrajt
det är rätt så många typ flera tusen st, så det räcker nog att sanitetssäkra ett helt hus. DHL kom just, syster Fekalia fick hjälpa till att baxa upp dom på flakmoppen dom kom med. Väskan är tung *pust*.
Perfa!
Syster Fekalia föreslog jag skulle bajsa lite i väskan som emballage och transportskydd. Hon är smart.
Aaaha! Supersmartis lixåm!
Daniel: (enbart. Ostfralla får inte läsa/titta vidare)
Kolla in mitt nya liv! 

Detta tack vare att Ostfralla gav mig en massa Apple-aktier som han trodde var värdelösa. Ti-hi!
Okej, Bleppe, ska inte läsa utan hoppar över inlägget. Skönt jag blev av med alla dess värdelösa papper. Fniss lycakdes lura Bleppe att tapetsera med dessa *fniss* så tokigt. Det kommer ju inte hålla.
A vill se flim mä Åstiiiiiiis! Ögöööööhöhööööö.... *dregel*
Sidor Föregående 1 … 65 66 67 68 69 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden