Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
.....................
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 24 25 26 27 28 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
.....................
Ny bev jag allt lite oroad. Syster Latexia sa det nog skulle rymmas men hon kan ju ha blandat ihop kubikmeter och kubikfot.
De... det lät avancerat.
äh det är ungefär som en näve sperma eller en munfull sperma....tror jag.
Ska jag städa idag?
Ja. syster Fekalia anser att städning är en viktig terapisyssla. Städning sker med bajs blandat med vatten . Sen svabbar du golv väggar och tak med blandningen varefter du kan bjuda in dina vänner på te och diktläsning.
Okej, testar det nästa gång. Nu sprayade jag rengöringsmedel hej-vilt över precis allt och hoppades på det bästa. Blev mest bara kladdigt och klumpigt. Inte alls rengjort. 
Inget TE och diktläsning då?
Nä.

Hej heeej...

Oj vad glad du verkar.
Hur gör man för att slå in julklappar så det blir fint?
Du sprutar ner dom med sperma och lindar sedan toapapper runt som fastnar fint i kladdet.
*pyssel pyssel* *squirtle* *fipple* va fint det blev, tack.
Varför fick jag en örfil när jag hade gjort ett så fin paket som jag gav till granntanten?
Du kanske glömde att ta'na på fettan? Det är kutym vid presentöverlämning grannar emellan.
Aha, du är så kunnig på det däringa sociala området. Återkommer.
Idag är det vintersolstånd. Är det något man kommer att få idag eller hur fungerar det?
Vintersolstånd innebär att vintern får erektion. Du kommer att se att olika saker i naturen vill onanera just i dag. Ta träden till exempel ser dom inte lite kåtare ut i dag? Du bör ställa dig i en dunge i stadsparken och onanera busken så blir den glad. Ett skönt grenrunk så kommer våren. Berätta hur det gick sen.
Varför är jag så öm där bak?
För att du just upptäckt kärleken.
Vilken SHÖMK-strain är din favorit?
Min är Brown Widow.
Syster Märta har överlåtit dessa frågor till syster Latrina som jag nu går en SHÖMK-kurs hos på tisdag förmiddagar. "Yellow Glory" och den gamla klassikern "Drei Mosers" verkar vara fina.
Sidor Föregående 1 … 24 25 26 27 28 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt