Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Måste vara för dom badar bajsbad ofta.

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 23 24 25 26 27 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Måste vara för dom badar bajsbad ofta.

Mmm gott och skönt.
Ostfralla: Hur kommer det sig att du inte är aktiv här mellan klockan 23-09 ungefär?
Vet inte. Jag tror det var syster Märta som körde en så hård och intensiv KBT att jag sen började halucinera. Drömde en otäck dröm att jag var bannad från forumet av ett kladdigt otäckt moderatormonster. Det var väl bara en mardröm va? va?va vava? *skriker hysteriskt med spräckt röst, tårögd och tar tag i din slemmiga kropp och skakar den*
Ahaa. Ok. Det var syster Märta som mut... tvingade mig att göra det runt 22:30 c:a. Men jag tyckte det var så hemskt så jag tog bort det i smyg klockan 23:07, hela 53 minuter tidigare. Var tydligen p.g.a. nattlig KBT och för ditt eget bästa sa hon. 
Din spellevink
där var jag allt nära ett totalspermahaverisammanbrott, tur syster Märta var rådig med KBT:n Int konstig tjag vaknade med så mycker bajs i sängen i morse, tur du var rådig och tog bort det i alla fall annars vet man ju inte vad som kude ha hänt. Jag kanske hade börjat bli en vanlig medelsvensson huh så hemskt.

*skriiik* va otäckt.
Det var 1951 det kortet togs med ACME tankeläsning-apparat installerad. Lite känsligt ja?
Kan ju få det den bilden att försvinna.
Den kändes bara så bekant på nått sätt. Kan inte sätta fingret på det. En dejavue upplevelse från et tidigare liv kanske.
Hur tar jag mig hem nu från norra till södra delen av Kalmar? (tagit ng)
Om du luktar mer NG än veckogammalt kiss så föreslår jag att du drar fram din penis och ställer dig vid en huvudled. Detta är ett tecken på att du vill hem, enligt IPLF (International Pervlo-Lifting Federation) Om du i stället luktar färskt bajs från en trevlig Moser-videoafton så föreslår jag att du vinkar lite lätt bögigt med din vänstra hand. Detta är ett tecken på att du vill ha transport hem av en grupp lesbiska bergsbestigare med fittläppsfladder som menstruerar. Lycka till!
Tack. Kom hem till slut. Gjorde hand-gesten och genast stannade Conny med Impalan. *öm*
Hittade både en hel kyckling i obruten påse samt en öppnad burk skalade ishavsräkor som hade råkat hamna bakom kylen av någon sedvanligt konstig anledning. Undrar om jag ska äta upp detta. Står några kryptiska sifferkombinationer på förpackningarna: 20130218 och 20120814. Vad betyder dom? *kurr*

Dom där siffrorna är bara nån slags gräns för första förbrukningsdag har jag för mig. äter man dom innan detta datum så kan kryddningen inte riktigt har satt sig lixom. Jag tror det är ungefär som årgångsvin, blir bara bättre med åren. Kan du inte bjussa nån trevlig flicka på en romantisk middag med så exklusiva varor?

Oj. var det inte gott?
Jodå.
Vad blir årets julklapp 2015?
Enligt Syster Latrina som har insidertips från internationella handelskammarens inre krets så ska det visst bli en väggmonterad klövervaselin-dispenser som snart ska lanseras.
Ahaa! Ja en sådan har jag kikat lite på. Verkar väldigt behändig.

Detta var dock deluxe-modellen med extern tank.
Japp. Jag har skrivit upp den på min önskelista, men tanken ser inte ut att räcka så länge, budgettank?
Jo det ser den ut att vara. Men här ser man bara 2,5 meter av tankens totala längd på 27 meter. Nergrävd vettö!
Tror du min kommande leverans från norge ryms?

Sidor Föregående 1 … 23 24 25 26 27 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt