Sv: Videotråden
*svälj*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*svälj*
Flaffa! https://youtu.be/B4MPMhp88gY
Vilken nerv, känsla och vilken upplösning. Satt som på nål...batonger hela tiden. Den suggestiva musiken i bakgrunden, dom sublimala bildena 4 bajskringlor av fem möjliga.
Tack ska du ha, snuskis. 
*fippel* *fippel* det kan nog bli en minimalistisk sak snart, bara syster Märtas batongterapi är klar. KBTn är färdig?
Det ser vi fram emot. Jag har inte KBT så jag vet inte.
Kissvarm Bajs-Träning?
Ja det har jag däremot. *mys*
Tänkte väl det.
Den mest påkostade filmen detta år. Ganska påkostad rekvisita och cyklande skådespelare, Lyckades anlita Angelina Jolie.
https://www.youtube.com/watch?v=adLhkE5jxSY
Oj vad bra Angelina var på att cykla. Redig action där! Är det en riktig ballong eller en filmballong?
Mystisk och suggestiv. Får 4,5/5 slemmiga uridomer.
Tack
det var Angelina som var utklädd till ballong. Det är jag på cykeln.
Åååh, vilken plot. Helt i stil med M. Najt Pervomahajlan's The Other Pervos.
Du menar den postmoderna Avantgarde noir-filmen i bajs brun Cepia ton från Jugoslavien 1967?
A'psis!

Åhhh. Ett bortglömt cineastiskt mästerverk.
Ja.
Jag minns när filmen kom upp på biograferna och den feber och pervohysteri som utbröt. Det var en vacker tid med fin perversion. En svunnen tid, en epok som gick i graven.
Flaffa, ja.
Stanislav Kisslovskjis märkliga filmer som spelades in på Gotland. Kommer du ihåg vilket rabalder det blev när Han inte fick perv-visum från Sovjet för att kunna spela in sina filmer i Sverige så han smugglades ut i en varm och skön latrintank.
Ja det minns jag också. Har för mig att det var hans idé att det skulle vara just en latrintank av någon lustig anledning, samt att han satt kvar i den rätt länge efter att han var på säker mark. Hmm?

Han fick nog både inspiration och brun transpiration i den.
Ja se brun transpiration brukar jag också få under armarna, under man-boobsen, dubbelhakorna, baksidan av pungen, under hängbuken, pannan, ptjaa... Nästa över hela kroppen brukar det sippra ut en ljusbrun sörja när jag anstränger mig.
Får jag gissa det är rätt så ansträngande att skapa filmer?
Aaah, dä ä dä. Men ett flak NG och en påse NG gör det mindre ansträngande.
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden