Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
...och skimrande grönt, svar ja.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...och skimrande grönt, svar ja.
Syster Latrin var där på studiebesök i Pripjats nedlagda Idiotanstalt. Tror hon fann en del sovjetiska huskurer.
Intressant. Ja där är det hårda tag som gäller kan jag tänka mig?
Ä dä' dä' här nått å ha?
Nej. Bortkastat det ska vara äkta norsk vara. Detta fuskvaselin har inte rätt sträva konsistens och inte samma bögiga känsla.
https://youtu.be/w7RS8lOmxPk
Ok. Då vet jag.
Den videon är hypnotisk. Flaffa!
När du smörjer in stjärten så uppkommer nirvana ska du se.
Va ä dä dääär? -----> *pekar*
en kissvåt vuxenblöja
Aaaah. Ja det är det ju. Den jag slängde efter brevbäraren igår då jag inte fick någon rolig post.
Har bett syster Latrina skicka ett brev med mjukt gosigt innehåll till dig genast. Har du fått det än?
Ja. ÖIA-Expressen var Precis här just nu. Vad kan detta vara då? Iiih så spännande.
*ritsch ratsch riv slit*
Ååååh! En långärmad tröja lite chict batikfärgad (tror jag) i gult och brunt med en massa tuffa spännen i metall på ryggen. Tack så mycket. Ska genast testa den. Ååh hej...
Hon är så duktig. Har stickat den alldeles själv av begagnade tampongsnören. Du får be någon att dra åt ordentligt där bak. Du ser sååååå fin och söt ut tihi.
Tack! Lyckades dra åt dom själv. Men så tight det blev. Nåja... Den öppnas automatiskt via internet eller telex sen eller? Behöver nämligen bajsa snart.
Hmm vet inte. Syster Latrina sa inget om det, bäst du försöker hålla dig ett tag..
Ok. *KA-SPLOOOOOOOOOOOOIT*
Det gick inte. Men gu' vad varmt och mysigt det blev nu. 
Det var nog meningen så. 
Kan det vara så att Harkel Vrakis m fl inte syns till så mycket på grund av att deras "fruar" (övervakare) har fått nyss på forumet och ifört intärnät-restriktioner?
Så måste det va! Tror dom glatt rullar runt i sina kramtröjor och jätteblöjor dreglandes och mummlandes "Fittkraaaaaaamp..." i sina fina mjuka ce... rum. 
Vad ska man göra när man är bajsnödig på en fin operaföreställning?
Ställ dig upp, ta dig an rollen som mezzosopran, vråla i röstomfånget ca a-b2, bajsa, ljudet och ditt dramatiska utspel kommer att dölja allt. Klagar någon på lukten så får du säga att du känner dig kREngT!
Jaha, Jag sitter på Metropolitan i New York, syster Marta och syster Latrina tyckte jag behövde luftombyte men jag bajsade tyst och petade bajskorven i urringningen på den galanta damen som satt bakom. Vet inte varför det rä sånt hallabalo just nu. Borde gjort som du föreslog.
Vad snälla dom är mot dig. Det där tar nog systrarna hand om ska du se. Stämmer det att allt är större "over there"?
Jag tror det. På herrtoaletterna som kallas badrum (haha, inte helt utan orsak). Bajskorvarna är så stora att det krävs badkarsmodell att ta hand om dom ....har syster Latrina sagt i alla fall.
Låter spännande det där med badrum.
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt