Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Du är ju partisekreterare.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du är ju partisekreterare.
Ja just det. Det är jag ju. Minnet blir lätt lite defekt efter ett flak NG-spetsad NGD.
Jag måste posta ett brev, en beställning på en massagestav i guld från Scantrend och jag har bara ett frimärke, det är gult och det står "3 Shilling Banco" verkar vara feltryck. Fick det en farbror en gång somdog, nåväl har inga frimärken just nu så frågan är om portot räcker om jag klistrar på det märket och skickar?
Nä. Det går inte. Tycker du ska gå till ett ställe som säljer frimärken, t.ex. en pantbank, och där försöka byta jämt upp mot ett korrekt frimärke som kostar 7kr.
Ååh, Scantrend! *flaffa*
Jag följde ditt råd och gick till pantbanken. Det blev ett väldigt tumult där. Flrstår inte. Men hag fick faktiskt ett helt häfte med frimärken i utbyte. Värt 70 pix. Känns som jag fjorde en bra affär. Haha Frimärket var ju tom feltryckt.
Haha. Vilken dumbom. Bara att gratulera då.
Fredag å allt...
Gick förbi pantbanken nyss och det satt uppe en skylt: " Åkt till Bahamas och firar. Tillbaka om en månad" . Va konstigt, ta ledigt bara sådär.
Jo.
?
Jag fick en bunt (50st) fula tavlor av en faster en gång som harde bott i paris. Det står Picussjo eller nått sånt långst ner. Dom är verkligen hemska. Människor som är fyrkantiga och typ huller om buller. Kan inte vara värt många kottar men faster var väldig fäst vid dom så jag har inte kunnat med att slänga dom. Va ska man göra med eländet?
Skicka dom till mig.
*fippel fippel* Sådärja, dom är packade i en låda.
Vad är din adress nu igen?
Bleppe Bleppsson.
Kungsgatan 1.
392 33, KALMAR.
Är det där stora huset med tinnar och torn.
*skriv* *skriv* *kånka till konsumaffären* *lämnar in*
Menar du den blå barracken man ser på bild? va fin du bor.
Skrïin-sjotts från Gåååågel
Screenshot plz. Kan inte säää.
Se ovan ändrat.
Nää. Det är i den jag förvarar krokodilerna.
Fantasikrokodiler?
Nä?
Skära fluffkrokodiler?
Spermobil-burna kamp-krokodiler!
jaha?
Hoppas tavlorna kommer i morgon.
Vad ivrig du är Bleppsingen. Lämnade in dom på posten i går. Förresten jag berättade om tavlorna för Överläkare Pervermyr på avdelningen, han är så däringa konstkännare di kallart, men förstår inte varför han bara svimmade. Konstigt. Jaja glad bli av med eländet.
Så här såg en ut ungefär. Haha så tokigt ögon huller om buller, Va ska du med detta skräp+

Vill ha nåt att kasta pil och skjuta med luftgeväret på när jag dricker Norrlands Gul.
smart!
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt