Sv: Videotråden
Ja tack! *klunk klunk klunk*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 55 56 57 58 59 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja tack! *klunk klunk klunk*
När kommer din nya film du jobbat så frenetiskt med?
Ikväll...
F5 f5 f5 f5...
Trillade sött ihop i en pöl med kiss igår efter 16 NGD, så det blev inte så mycket gjort på filmfronten.
Lill-lördagsmys med andra ord?
Ja.
NGD-NG och Vaselinbakis?
Rökte NG ur en vaselininsmord tom NGD-burk. WHOOOOHAAAAAA säger jag! 
Groovy!
Flaffa! https://youtu.be/oaoTW12nY8k
Vad tycker du om CGI-effekten som får ölen att se äkta och porlande ut? Kostade en del, men tur att det finns snälla låneinstitut så man kan förverkliga sig själv. Vad innebär förresten "300%", "Knäckta knäskålar" i lånesammanhang? Inte så bra på den biten. 
Berit: (ist. för Edit) Fan! Nu blev den ju ännu konstnärligare efter att jag godkände stabiliseringfunktionen. Men det är ju bara bra kom jag på nu. Weheeeee...
sex spermafyllda kondomer av fem möjliga. Jag är stum.
Sån mystik, så många lager av komplexa frågor som ställs. Ju mer jag ser desto fler cineastiska grepp upptäcker jag. En makalös konstnärlig skapades. Ett mäktigt symbolspråk. Den svarta lådan är den på något sätt bekräftelsen av drömmarna om perversion? Trollet och bubblorna bara trollbinder, vill ejakulera i soffan. Helt klart förstärkte den ryckiga svarta rutan skapelsen som kronan på verket.
Vet inte vad det där med knäskålar betyder. Men 300% måste väl betyda att du tjänar 300% på intäkterna....tror jag.
Ååhå! Tack. 
- Resten för framtiden utvisa.
Va hände med knäskålarna? Min eländiga permotex 3000 extra håller på att bajsa ihop
måste nog köpa en som har senaste Spermdows 95.
Jo det gick bra. Kom några farbröder med östslaviskt utseende iförda svarta skinnjackor och rakade skallar och började härja om att spela brännboll eller någonting. Vet inte riktigt vad dom ville, men jag chansade lite och luftade då spermobil-dynan, öppnade blöjan och visade mitt könsorgan. Då försvann dom snabbare än en avlöning i Porjus.
?
Jag har den futuristiska webläsaren NättBögSkäjp 1.2 på floppy som du kan få köpa billigt.
Fippel fipple med nya Håååååpäääään. Ska bli redigt kladdiga cineastiska alster strax bara syster Märta blir klar med dagens terapi.
Åååhå! Vilken modell? *flaffa flaffa flaffa*
hååååhpääää bäääätsaaaaouuuunnnnnd elelr nått sånt.Ser inte så bra pga all sperma.
Biiiits Åååådio! Dä har ja mää!!!
Thore kommer att låta... äsch... Du får testa själv.
Groooovy. När jag spelar Thore-låtar så låter dom precis så här plötsligt. fattar inte.
https://youtu.be/_gp51lt9kdA?t=313
Tror du har effekten "Knark-rave" påslagen.
jaaaahaaaa. Trodde det var batongterapin som ställde till det.
Ja KBT:n har ingen avstängningsknapp minsann.
KTB. Du svänger med så eleganta förkortningar.
KBT på KTB?
Sidor Föregående 1 … 55 56 57 58 59 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden