Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ihhhh så spännande. Har beställt ett nummer av NY-times.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ihhhh så spännande. Har beställt ett nummer av NY-times.
Det behöver du inte. Här är ett screenshot från deras förstasida och tillika toppnyhet idag:

Pervlitzer-priset är säkrat för NYT gissar jag. Jag har aningar om vad dom där boxarna innehåller. Kan det vara leveranser från en viss Fru Moser i Düsseldorf månne?
Ti-hi...
Får man smaka?
Mmhm.
(nickar glatt)
*GLUFS* tar en stor tugga. omnomnomn..
Flaffa flaffa flaffa!
Oj det är ju fredagsmys igen. Ser fram emot kvällens värv.
Mmmh! *fjupp fjupp blååås* (SHÖMK) och Norrlands Gul Dynamit intra-analt uppklädd som ballerina-gimp med kalasblöja, moonboots och oral fekaliebatong framför flimriga VHS-bandade avsnitt av Glamour. Tjohooo!!!
Så chic pervers du är.
Äsch... (handrörelse u know)
Shit, nu blev det visst fredag igen. Syster Fekalia och syster Latrina har något fuffens på gång.
Frälsis tågade förbi här nyss med bestämda steg i södergående riktning med plakat föreställandes dig, Ostis. Kanske har något med systrarnas fuffens att göra, vem vet.
Jag sitter nere på pizzerian i spermobilen iförd endast blöja, mankini och solhatt och halsar Norrlands Gul. Tänkte äta lunch nu vid 12. En Bleppzone Extra Surprise får det bli, serverad i pissrännan. *slurp* Och fredagen har bara börjat.
Zzzzzzzzzz... *mummel* Det är Ostfralla jag vill ha... *smack smack* *mummel* Zzzzzzz...
Jaha nu förstår jag vad syster Fekalia och syster Latrina tisslade och tasslade om. Jag trodde vi skulle ha en picknick i parken i Örkelljunga men dom överraskade med slänggunga och långbad sen på med tvångströja och batongsterapi. Tror det kan bli bajsbad sen.
Oj! Vart är jag? Vaknade plötsligt till. *läsa läsa* Ja det verkar mysigt höddödö. *klunk klunk klunk* *dunsle*
Zzzzzzzzzz...
Bara ett halvt varv till på den där pinnen plus typ ett helt till och sen är det fredagsmyyyyyys!!!
Hur har du laddat upp?
Hur har du laddat upp?

Såg du plockat fram starka grejor, Thore, Va försiktig i kväll bara så det inte går snett.
Syster Latexia har lovat gå en promenad med mig i stadsparken i kväll. Har fått en aldeles ny självkramartröja som är så fin.
Lovar att vara försiktig.
- Har hon pungkoppel på dig då?
- Har parken en lugnande effekt på dig?
Ja hon har pungkoppel. Blottare och använda kondomer har en lugnande effekt på mig.
Jag tror syster Latrina skulle utöva humantoiletterapi också bakom ett buskage. Hon var inte så nödig just nu men jag ser hon äter rikligt med bakelser och laxermedel. Ska bli intressant.
Har du nämnt Tex-Mex buffé för henne?
-Syster syster!!! (Vinkar glatt med penisen)
-En nära vän till mig tycker du borde äta texmex!
-Va saru?
-Jaha!
-Har du beställt dubbel extra stark texmex!
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?