Sv: Vem är skyldig?
Daniel-San! Oh store perverse fader, det är dax att fylla på nya kladdiga ord i ordlistan.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?
Sidor Föregående 1 … 14 15 16 17 18 … 72 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Daniel-San! Oh store perverse fader, det är dax att fylla på nya kladdiga ord i ordlistan.
Nu Bleppe vill ge Daniel fekaliekjam! Auuuurgh! Kom hiiit...
Daniel-san. Mera Meeeeeeera Meeeera ord!
Tänk... tänk... Ttttänk om Daniel blivit tagen av tomten och medtagen till Nordpolen där han nu får agera human toilet åt tomtefar och tomtemor?
I know, I know! Godkände ett gäng tidigare i dag, så det kommer inatt, aj pråmis *visarkönet*
Åh, där var du ju!
Klapa fin peniz!
All min vakna tid går åt till dikter och historier. Men kan knöla dit några ord om behovet finns.
I dagsläget finns det 206 icke godkända ord, alltså ord som ligger i kön (tihi) för att bli godkända eller förkastade. Så i dagsläget finns inget behov, men..
vem tackar nej till fler fina ord?
INTÄ JAAAAA I ALLAAAA FAAAAAAAAAAAAAAAALL, FÖ' JAAA JILLAR OOOOOOOOOOOORD!!! UUUUUHUHUH... BLEPPBLEPPBLEPP...
Daniel-san. Bleppe har varit borta oroväckande länge. Du har inte sett några bajskladdiga spår av honom i Kalmar?
Tänk om han har gått på ett pingstvänsmöte och blivit frälst? kanske kastat sina fina vuxenblöjor och slutat dricka NG? Kan det vara så illa? Börjar bli lite oroad. Det är så jobbigt att städa från alla spammare.
Åh Daniel, du är så goooooooo!!! *slick sug smek*
Nästan som brun krispig kexchoklad.
Kan ni smeka min KUUUK med kexchoklad, tack?
BAJSMACKA!!!
*smask tugg böörp*
Det är ostbågens dag i dag 5 mars.
Jag tycker vi härmed instiftar ostbögens dag i morgon den 6e.
Jaaa! Hurraaaa!
Kan inte du ta och slänga upp en bild på en typisk ostbög?
typisk ostbög.
Där ja! Flaffa! Är dom som grötbögarna och vill få osten kastad i anus? Om det är så; börjar man då som nybörjare först med en liten påse riven mild gratängost innan man går på en 30 kilos Beaufort t.ex?
Glöm nu inte att fira Daniel i morgon på hans stora dag!
https://www.worlddownsyndromeday.org
Hipp hipp hurra 
Sidor Föregående 1 … 14 15 16 17 18 … 72 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?