Tråd: Lycka

Jag är så glad och tacksam för att ha hittat Fittkramp.se. Ibland skrattar jag så jag gråter...Mitt användarnamn avslöjar min favoritpoet och den personen blir bättre och bättre ha ha ha!

Mvh

Suzana

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Hmm, då ska jag be att få framföra mitt varmaste tack! Jag har länge saknat inspiration, men ditt inlägg kan nog frambringa den igen.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Tack för responsen...jag ska undersöka om även jag kan författa något "dagens ord"! Jag når nog inte upp i Dina ekivoka höjder meddetsamma men jag ska lägga ribban högt redan från början.

Tips mottages tacksamt!

Hälsningar

Suzana

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Jag vet att det är längesedan Suzana. Jag är tillbaks! Full av fula ord som behöver manifesteras!

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Gruppkram?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Lycka

Manifestera dina ord så får du Bleppes kladdiga kram, eller kanske Suzanas?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Gruppkladd!

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

*kladd tryck sqish klet slem*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Lycka

Va ni skvitter. Ända hit!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Lycka

Kom nu Ostis och joina oss i det heliga kletet! Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>