Tråd: Lycka
Jag är så glad och tacksam för att ha hittat Fittkramp.se. Ibland skrattar jag så jag gråter...Mitt användarnamn avslöjar min favoritpoet och den personen blir bättre och bättre ha ha ha!
Mvh
Suzana
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Lycka
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag är så glad och tacksam för att ha hittat Fittkramp.se. Ibland skrattar jag så jag gråter...Mitt användarnamn avslöjar min favoritpoet och den personen blir bättre och bättre ha ha ha!
Mvh
Suzana
Hmm, då ska jag be att få framföra mitt varmaste tack! Jag har länge saknat inspiration, men ditt inlägg kan nog frambringa den igen.
Tack för responsen...jag ska undersöka om även jag kan författa något "dagens ord"! Jag når nog inte upp i Dina ekivoka höjder meddetsamma men jag ska lägga ribban högt redan från början.
Tips mottages tacksamt!
Hälsningar
Suzana
Jag vet att det är längesedan Suzana. Jag är tillbaks! Full av fula ord som behöver manifesteras!
Gruppkram?
Manifestera dina ord så får du Bleppes kladdiga kram, eller kanske Suzanas?
*kladd tryck sqish klet slem*
Va ni skvitter. Ända hit!
Kom nu Ostis och joina oss i det heliga kletet! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Lycka