Tråd: Dagens Ord: Elvan

Beskrivning: Ett finishing-move vid slutet av en avsugning. Den går till på följande sätt: Den som blir avsugen trycker vid ejakulation när penis i halsen på hon (eller han) som utför avsugningen. Detta gör så att personen som får penis i halsen kräks, och eftersom det är en någonting i vägen för magsaften att gå via munnen så tar det istället vägen genom näsan. Eftersom näsan har två öppningar med ett litet avstånd så kan detta tolkas som en 11:a. Passande om du tycker att din flickvän är dålig på att tillfredställa dig Oralt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Elvan

Hehe, den här var riktigt rolig Aivan/biggrin

'Tell it to the Hilf!'

Thumbs up Thumbs down

vi försöker uppmana våra läsare att använda orden så mkt som möjligt i det vardagliga livet

så jag föreslår att du testar detta nästa gång du hamnar i sänghalmen

vi är övertygade om att det kommer uppskattas!

Thumbs up Thumbs down

haha, jag med! å om det mot förmodan inte skulle uppskattas så har jag ku en hel lista på andra ord jag kan kalla henne!

'Tell it to the Hilf!'

Thumbs up Thumbs down

precis

go for it! och ha gärna med dig en diktafon eller liknande, så du kan spela in responsen Aivan/wink
kanske tom en videokamera?

"men älskling, kameran är bara för att dokumentera detta ögonblick, så jag kan lägga upp det på fittkramp.com"

vem kan då bli arg liksom? Aivan/wink

Thumbs up Thumbs down

hehe... mjo, det låter som en plan asså!
Men Daniel. Jag har tipsat om en par ord, för flera veckor sen, men dom kommer aldrig upp. varför?

'Tell it to the Hilf!'

Thumbs up Thumbs down

som du kanske märkt så aktiverar vi ETT nytt ord varje dag och vi har ett ANTAL ord som väntar
så det är bara att vänta och hålla ut

och hoppas på att vi godkände dem Aivan/wink

Thumbs up Thumbs down

ja det hoppas jag också...

'Tell it to the Hilf!'

Thumbs up Thumbs down

Definitionen av Angry Dragon liknar denna elvan. Dock så härstammar Angry Dragon från andra benämningar.

http://www.playgroundlaw.com/cgi-bin/browse.pl?sid=4643

trevligt trevligt

Thumbs up Thumbs down