Tråd: Dagens Ord: Pulltjänsteman
Beskrivning: En yrkesgrupp som mest utgörs av män vars enda arbetsuppgift är att pulla fittor hos de kvinnor som av olika skäl inte kan (eller vill) pulla fittan själv.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pulltjänsteman
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En yrkesgrupp som mest utgörs av män vars enda arbetsuppgift är att pulla fittor hos de kvinnor som av olika skäl inte kan (eller vill) pulla fittan själv.
Ett hårt liv att var statligt anställd pullare, jag sommarjobbade en gång som assistent till en pullare och det var minsann ingen dans på rosor. Dom hade ett pullkontor vid finska ränsen i Happaranda förut där finskorna kom och fick tullfritt pull. Nu när vi gått med i Pullunionen så är det inte samma sak.
Vad är det för skillnad på en pulltjänsteman och en pullindrivare? Jag tänker mig att pullindrivare har en piketbuss medan pulltjänstemannen har ett kontor.
Rabies. Så kan det vara. Känns som pullindrivare här roligare jobb. Han kanske tom har en batong i piketbussen.
Jag tror pullindrivaren har en gammal ljusblå Dodge Van, serial killer-style.
Bleppis: typ som denna?
http://www.youtube.com/watch?v=UnMeFq66N98
kanske rejält spermaindränkta säten, bajsinsmort där bak och skön kissdoft från gummimattorna. 
Preciiiiis så ja!
Vrak: men oj, *rodnar* var fick du tag på den bilden av mig?
Kommer du inte ihåg det Ostis? Du och Vrak var ju på julbord på Blue Oyster Bar förra veckan, och där blev du duktigt dragen på Beyaz & Cuba Cola och ville sen liva upp stämningen. 
Som att träffa sig själv http://existenz.se/out.php?id=29631
Bleppis: så var det nog. Tur du kommer ihåg allt och hade kameran med. Vilka fina minnen jag får.
Blir avis på han med dom två flickvännerna...själv får jag nöja mig med hemmasnickrade uppblåsta sopsäckar.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pulltjänsteman