Tråd: Dagens Ord: Växelvis framryckning
Beskrivning: Två personer som ömsesidigt och växelvis hjälper varandra att förföra en person av motsatta könet på samma sätt som vid framryckning av en pluton i strid. Se soldF.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Växelvis framryckning
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Två personer som ömsesidigt och växelvis hjälper varandra att förföra en person av motsatta könet på samma sätt som vid framryckning av en pluton i strid. Se soldF.
Vrak. Oh nej. Vill ju inte komma med villfarelser. Nu får jag ju skämmas. Jag ska genast konsultera översten i grannetrapuppgången. Han påstår i alla fall han är överste för han brukar ha både koppel och ridpiska när vi träffas.
Wiki så länge: http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4xelvis_framryckning
men vad är det för fiffig ritning du har nere i hörnet, kan det vara en fistingmaskin eller kanske en penisböjjare?
Kanske kan konsultera en Tamburmajor för detta?
Vilken fin sida du har uppe, Vrak. 
höjdpunkten med en Stockholm 7.2 och den kladdfria duk är nästan lite fin som din Bleppis, men bara nästan. Är det flatluskammen där uppe i hörnet?
Ser ut som att ängeln till vänster puffar cp-crack ur en fet-bhong, och den till höger tittar på farbröder med gigantiska penisar!
Det kanske är bilder från "penis from heaven" hon tittar på?
Ingår ni, Ostfralla och Alkoholistvrak i någon hemlig specialgrupp, då det visade sig att Vrak hade denna bok så självklart efter att Ostis nämnt denna?
Asch, Bleppis varje sann fittkrampar borde ju ha SoldF dvs Könssoldaten i Fält fast min är från 72. Se så nyfiket dom blickar mot nakenbadet på andra sidan sjön där i vassdungen.
Åååh aaah, guuuu vad myyyysiiigt!!! Inte visste jag att dessa böcker innehöll vackra bilder på dildos? Själv är Knasen det närmaste jag kommit det militära.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Växelvis framryckning