Tråd: Dagens Ord: Flashbackkuk

Beskrivning: I disskusionsforumet flashback säger sig näst intill alla registrerade män att de har ett rejält könsorgan på 25cm eller längre därav uttrycket.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Flashbackkuk

Tar Camomilla den i tvåan?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fittkrampskuk. På forumet fittkramp påstår alla registrerade användare att att de har en liten, sjuk och äcklig, men ständigt stående kuk.

Thumbs up Thumbs down

4 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-11-30 12:51:14)

Bleppe: På det här glänsande forumen bannas man inte vid frågom om 2:a Aivan/smile. Camomilla inte bara tar den i tvåan. Hennes stora idol i hemlighet är Veronica Moser. Hon har alla hennes utgivna filmer på video men Camomilla har inte vågat komma ut ur garderoben än. Garderoben är skönt trång och härligt gosebrun, jag vet Aivan/smile mmm jaaa.

Schalangemann med en flashbackdase av modell gigantisch, tom dom tyska läderbögarna förstummas vid anblicken av denna snabel.
http://i52.tinypic.com/m7w9rn.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Då passar man ju verkligen in här, Rabies. Eftersom jag har långt och stripigt könshår som är väldigt kladdigt och som döljer min minimala kuk, som även är vackert beprydd utav vårtor, talgoxar, blodiga varbölder m.m. Borde nog kunna klassas som en F.K.-Kuk? Jäkla röra där nere...

Ja du Ostis... Vem har inte fantiserat om Veronica M. och bruna garderober. Mmmm... Tänk att hitta en av hennes begagnade garderober, och sedan lägga den på rygg och sova i? *flaffa* Hon i sängen ser verkligen förstummad ut. Men vem skulle inte bli det, säg? Aivan/smile

Mycket kuk-snack här men en bild säger väl mer än 100 ord va det någon som sa....      kolla in bilden på länken intill   http://robrunsblog.blogspot.com/2008/02 … -bild.html
Hörde att det fanns någon standard på kondomer som hette "kung"   och tänkte att det kunde va något för mig....   och sedan hittade jag en sida som delade ut dom gratis  http://hot4you.se/shop/

Thumbs up Thumbs down

Bleppis: ditt organ är så fint och vackert så, bästa i hela världen.  kryddar det gärna med lite vitlökssalt och tar en tugga.

Jesus varit en dålig elektiker. Den borde ju gå upp när lampan släcks så hans nidningsdåd kan ske ostört.

Thumbs up Thumbs down

Bleppis: Talgoxe på noska är Kjøttmeis Aivan/biggrin

Thumbs up Thumbs down

Åh Ostis. Du är ju som ett vandrande uppslagsverk! Aivan/smile

Men vafalls?!?! Vadan detta för reklam-bajs Zigge kommer med?

Bleppis: tack va snällt sagt, men inte så fin och social som du är. Jag går alltid omkring med 10 årgångar av flitigt tummade och nerkletade Piff i väskan. Där står allt viktigt, som gröngölingsboken för oss fittkrampare.

Håller med vilken struntreklam.. fast jag blev nog lite sugen på den avhuggna armstumpen på första sidan..

Thumbs up Thumbs down