Tråd: Dagens Ord: Golden earring
Beskrivning: När ena partnern vid vill piffa upp partnern lite extra genom att urinera i dennes öra varvid en gulaktig hinna kladdar sig kvar och ger en guldglänsande touch kring örat och förgyller tillvaron.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Golden earring
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När ena partnern vid vill piffa upp partnern lite extra genom att urinera i dennes öra varvid en gulaktig hinna kladdar sig kvar och ger en guldglänsande touch kring örat och förgyller tillvaron.
Husmorstips igen: Nu när julen närmar sig så kan man äta Holländsk edamerost för att få en fin krämig urin. Det röda vaxet runt osten kan rullas till små minipenisar och tryckas in i öronen. För att få en fin julstämning kan man lyssna på Golden Earring (som också är från Holland
). Kanske låten Radar Love, samtidigt som man sprejar sin sambos vulva med Radar-spray.
Ostfralla, du borde skriva en finstämd bok om relationer.
Håller med fullständigt! Eller en saga om fittkramp och dess mysiga användare?
"En dag när Rabiesgrävling skulle gå och blotta sig i parken..." o.s.v. 
Tack min fina vänner, men det är ju ni som inpirerar mig.
Jag har funderat på titeln redan, "framgång hos damer med fist och list" Vad tror ni mina goa fittkrampisar?
Kan det vara en park i Kalmar? Vad gör ni på lördagskvällen? jag modellerar små rövonauter av det röda skalet från edamerosten och trycker in i stolgången. Ett mysigt julnöje hela familjen kan pyssla med.
Slottsparken i Kalmar blir bra som spelplats. På lördagskvällarna brukar jag köra runt i min spermobil runt slottet med ett vitt lakan över mig med hål utklippta för ögon och penis, skrikandes "Buuuuuuuu!!!"och försöker då locka till mig gamla kåta spöken.
När jag ledsnar på det brukar jag ha blivit törstig och styr då kosan mot Larmtorget och Blue Oyster Bar, där jag tar mig en drink a'la Bleppis Special, och sen dansa en svängom med tuffa killar med mustasch som är iförda läderkepsar och läderstring.
Sen händer det att jag beställer hem call-men som jag leker kladdiga lekar med och sedan stänger in i min galoninklädda Dungeon.
*flaffa flaffa*
Bleppis är det det här kompisgänget som väntar på dig på Blue oyster? Ett gosigt mysgäng, kanske äkta alpläderbögar? 
Dom måste du ju dela med dig av därför åker jag snålskjuts på armstödet på din permodil. Du får använda min gottepåle som styrpinne 
Åhååå, ynf... Preciiiiis så ja ser dom ut. Mycket svettigt läder med pungsaft blir det också! *flaffa flaffa flaffa*
En sväng till B.O.B. får det bli senare! *slurple*
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Golden earring