Tråd: Dagens Ord: 10.000 meters Bamseklubben

Beskrivning: Då man tagit flygets mugg i besittning och lugnt sitter och läser Bamse ,eller alternativa tidningar med andra lättklädda kroppar .Sädesavgången är normalt oundviklig pga den upphetsade situationen med andra resenärer och läckra värdinnor samtidigt bankandes på dörrn.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: 10.000 meters Bamseklubben

Ska ju flyga till Stuttgart nästa vecka, så då är det ju ett ypperligt tillfälle att joina denna trefvliga klubb. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fått permis Blebbe?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4 Senaste redigerad av Harkel (2010-11-10 21:59:42)

Jaså - Bleppsius Permobilis sprutus resus  .Fkk Pascha,eller?

Thumbs up Thumbs down

Oj! Bara tre månader senare... Jo, jag fick lite (s)permis. O'boy vad kul det var innan man fick rulla ombord. Min plan att ta med en massa saker jag läst om att man inte får/ska ha med sig på planet hade jag i överflöd i alla skrymslen och vrår på kroppen, så dom fick klämma och känna braaa länge på mig innan jag vart "ren". Det var så mysigt så.

Eftersom jag flög med ett bolag som nu mera tar betalt för toalettbesök och jag har god man som sköter det ekonomiska så har jag aldrig pengar på mig. Så jag äntrade medlemskapet sittandes i min spermobil på platsen längst fram till vänster med en rejäl sats och fyra liter kiss i vuxenblöjan från 2006, och lyckades med denna bravur genom att rita dit pattar och kukar på dom tecknade personerna i nödsituationsbladet, vilket gifvetvis ledde till den oundvikliga sädesavgången! *spritzle*

...och ja. Jag var på rymmen:

http://i53.tinypic.com/2dbt62s.jpg