Sv: Här postar vi allt möjligt
Flaffa flaffa flaffa i husvagnen med dom mystiska varelserna och hell öl du gamla du fria! Blepp blepp och tyst i huvudet. Så ja!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 27 28 29 30 31 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Flaffa flaffa flaffa i husvagnen med dom mystiska varelserna och hell öl du gamla du fria! Blepp blepp och tyst i huvudet. Så ja!
Nationaldagsfirande med dina osynliga "vänner"
Ja det stämmer.
Nu är jag hemma igen efter fem dagars pervorockande. *pust pes* Får nog ta en Norrlands Gul på detta!
Hur hade du det då, Ostis?
Jadu, syster Märta och syster Latexia har inlett en intensiv batongterapi eftersom mitt psykiska tillstånd blev på tillbakagång. Dom säger att dom har stora förhoppningar om ett tillfrisknande men jag måste genomgå denna terapi.
Låter faktiskt riktigt mysigt.
Själv har man vaknat upp i husvagnen varje morgon efter att ha kraschat in i den med spermobilen bland öl, urin, ostbågar, sperma och avföring. Testade att använda en... vad hette det nu igen... en-eeeee... Dusch! Så hette det ja, men ingen ville gå in efter mig, sen stängde dom den duschen (?). Är ovanligt svettig, dammig, nerkissad nu och tycker det känns riktigt bra. Mycket mat fanns det också. Testade vilken typ av avföring jag fick av dom olika rätterna i rent vetenskapligt syfte. Tex-Mex är ju en klassiker för att få det att spruta rejält, medans Belgiska våfflor gjorde att det blev små fina klumpar istället.
Bästa uppträdandet var helt klart Brown Sabbath. Flaffa!
Du var väl också där?
Näe
jag blev ju akut inspärrad i isoleringssellen med dubbel batongterapi, svängbädd och långbad. Men det var riktigt avkopplande ändå eftersom dom gjorde trevliga experiment med mig. Latexia har gått en kurs i Düsseldorf och lärt sig nya metoder med elstängsel norskt klövervaselin goch boxhandskar.
Åhhh Brown Sabbath
nu blir jag avis. Var inte Deep brown där också och Veronica Moser, Brown Street Band?
Låter som om du haft det trefvligt du också.
Jo, dom kom och gjorde en hemlig spelning i våran husvagn senare. Det var... brunt...
...dom kallar sig Brown, och dom menar det.
https://www.youtube.com/watch?v=CoQuLBVycoY
Flaffa!
Nu vill jag åka på flera pervofestivaler! Har en massa kottar här.
Pervopaloza 26:e Juni i Norrköping?
JAAA! Jag är på! Ska vi åka tillsammans, lille Ostisgubben? 

Så här mysigt hade vi ju det sist.

Och här ska vi bo.
Men vart i allsin dar har Alkis tagit vägen då? Själv tror jag han håller på att bygga upp århundradets värsta fylla. 
Nu ska jag bajsa!
Och nu kollar jag på pervoboll och dricker NGD.
Nu får ni faktiskt vara tysta. Jag ska sova nu!
Nattfylla är inte dumt de. 
Blev så sugen nu 
http://www.dagensmedia.se/nyheter/pr/article3814759.ece
*slurple* Påminner ju om min snopp.
gotti gotti. Har du stått modell för GB:s glassutvecklare måntro?
Ja. Fast dom gjorde den mer "aptitlig" vad dom nu menade med det?
Usch! Nu pratar ni om snoppar, era rackarns räksmugglare. Nu blir det brödkaveln! *flump*
AOOIIIIIIIIIIH!!! 
Brödkavel, åhå, har hört syster Märta prata om brödkavelterapi.
Har inte du mjölallergi? Då fungerar det väl inte med BKT?
Bajskorv!
Iiiiiihihihiiiiiiiih... *fniss fniss fniss* *flump* *duns* *squirtle*
Sidor Föregående 1 … 27 28 29 30 31 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt