Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Hur är måndagsformen?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 106 107 108 109 110 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur är måndagsformen?
Den är på topp!

Blev dock inte så mycket "jobb" idag.
Pizza och en kopp sprit. Jajamensan! Mmmm...
Din lille stjärtgourme..
*BÖÖÖÖRP* 
*smack* på den kladdiga vuxenblöjan.
IIIIH! Ti-hi ti-hi. Så buuuusig du är, Ostis.
Riktigt trefvligt att sitta ute i spermobilen endast iförd en kladdig vuxenblöja och solhatt en sån här härligt varm och solig dag hinkandes ett flak NGD eller två. Tar riktigt bra i solen, för nu börjar det snurra rejält här!
Förstår inte varför alla grannar här på gården försvann in så fort när jag kom ut?
Det måste väl bero på att dom fick bråttom att också baka "kladdkakor" inspirarade av dig.
Jaaa, så måste det va!
Nu börjar jag komma igång här. Rajdiraj! Dags att tända grillen. Få se nuu... Tändare? Check! 20l. bensin? Check! Gamla dubbdäck? Check! Trolldegskorv? Check! Då så. *fippel fippel*
Glöm inte dom där stavarna med nått degliknande i som du knyc... lånade från ett vägarbete inlåsta i nån konstig kista.
Ja dom ja!
Hämtar dom genast. Vilken kväll.
mmm. Tror dom behöver grillas i extra het glöd. Glöm inte att rigga upp högar med bajs runtomkring så dom får fin smak.
Har lagt dom där stavarna ovanpå korven på grillen så dom ska smälta och marinera maten. Humdidummdidumm *nynnle* Sätter mig här bredvid grillen och tar en till NGD och väntar. 
Varför inte bjuda in alla dina grannar och släkten så kan ni sitta nära grillen och ha det mysigt.. (fniss)
*KAA-BOOOOOOM*
nämen
ojdå.. (fniss)
Nu har jag vaknat till igen. (Helt sotig och bara ögonen syns) Vilken jävla smäll!

https://www.youtube.com/watch?v=YOeW4CrpXwo
*pervopatin fungerar*
[I parken med en kasse NGD]
Syster Märta har släppt ut mig i en kohage med ett ordentligt elstängsel för säkerhets skull. Nu kommer syster Latexia med en kofösare. bzzzzzz ooohiiiilllhhhhhhhhhh *squirtle*
Har du tur kanske hon "mjölkar" dig sen. *fniss*
Själv är jag på väg hem nu efter en snurrig dag i parken med många anmälningar eller vad det kallades. Ska bara förbi pizzerian och se om jag kan dra med mig något krockskadat hem. Skål i solen mina vännerrrrr! 
Får banne mig bli lite fekaliserat SHÖMK på det sen också! 
Sen var jag ju på någon camping har jag för mig?
Två timmar till klämdagsfredagsmys
Hurraaa! Vad ska du göra då?
klämma nånting som syster Märta anser vara bra för min terapi.
Sidor Föregående 1 … 106 107 108 109 110 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?