Tråd: Dagens Ord: Svivelsex

Beskrivning: kvinnan lägger sig på rygg drar knäna mot öronen och putar med könsorganet rakt uppåt. Drefter beträder mannen med sitt könsorgan kvinnan och med rikligt med glidmedel kan han rotera runt som en propeller med hela sin kropp varefter satsen kommer efter några varv. Precis som en svivelkoppling.

Det omvända är också möjligt där mannen lägger sig på rygg och kvinnan snurrar runt på lemmen med benen uppdragna.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Svivelsex

Låter mycket upphetsande! Men hur blir det med värmeutvecklingen och friktionen mellan penis och slida som jag misstänker är oerhört påfrestande vid denna utövning? Kan man själv stå vid sidan om och smörja det svivelsexande paret med en mix av 5-56 och sin egna lubrikant, månne?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Förresten... Snacka om att jag blev besviken när jag läste artikeln efter att ha fått sädesavgång av den upphetsande rubriken! Aivan/sad

http://www.barometern.se/nyheter/kalmar … 1387%29.gm

Om man snurrar jättesnabbt så kan man kräkas av åksjuka samtidigt som man kommer. Mycket sexigt.

Thumbs up Thumbs down

5 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-10-29 11:55:03)

Bleppis,
5-56 är ett undermedel, sanna mina ord. Jag ska återkomma med en detaljritning på själva akten. Beroende på stjärtvinkeln kan även stjärtsugna män delta. Däremot blev jag nedstämd ett tag när jag insåg att den lesbiska kärleken inte kan komma till uttryck med denna ställning. Såklart det finns ju strapons  men det är ju lite fusk.

Rabbe:  jaass nu fick jag ju lite gosig inspiration för kvällen. Ska äta extra ordentligt.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Kan man tänka sig att den undre personen lägger sig på en motordriven roterande skiva ,medans den övre kopplar sig i takfläkten .Roterar dom sedermera i full fart åt motsatt håll borde det väl kunna  komma en hel del sperma? Och dom får dessutom chansen att bita varann i tårna 2 ggr/varv....

Thumbs up Thumbs down

En bildbeskrivning på aktiviteten.
http://img831.imageshack.us/img831/2076/svivel.jpg
Notera det fröjdiga spermastänket.

Thumbs up Thumbs down

Vad fint!

Mmmm Bleppis: det var såna skisser som fick min teckningslärarinna att sava till och generera högsta betyg.

Harklis: ska genast utveckla tekniken med både takfläkt och 5-56.

Thumbs up Thumbs down

Där ja! Visualiserat och allt: http://blolz.com/34872

Men oj det är ju på pricken, äkta svivelsex.  Aivan/biggrin

Thumbs up Thumbs down

Aivan/smile