Sv: Här postar vi allt möjligt
Förslag:
Borde inte Alkoholistvrak få en egen klistrad tråd där han tipsar om rusdryck inför helgen precis som Jarl Can Böghquivst gör i P4?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Förslag:
Borde inte Alkoholistvrak få en egen klistrad tråd där han tipsar om rusdryck inför helgen precis som Jarl Can Böghquivst gör i P4?
Det börjar bli mycke klister nu...*slurp*
Ok. Kanske skulle fråga Vrakis först. Provar att locka lite med spriten. *sqreek* (kapsylförsegling som bryts)
Förresten... Ser ju ut som din bil på den där bokens omslag: http://www.fittkramp.se/forum/viewtopic … 395#p25395
Kanske är en reparationshandbok?
Ja det stämmer (på båda)! Måste ju laga bilen efter varje helg.
Ok. Trolldeg och Falu rödfärg fixar biffen! Bara ett tips.
Lite torsdagsmys...

Sakta jag rullar genom stan...
Har ni ätit några våfflor idag då? Det har jag, och givetvis med min specialsylt och grädde på! 
Åhh näe ere våffelpervodan?
Mmhm!
Jag har några kvar här. Kan buda över dom om du vill?
Mmmm bruna kladdiga våfflor?
Jajamensan! Skickar med Dom Homosexuella Lastbilschaufförerna. Dom är bäst!
NGD'n upphälld och spanar in 2014 års modellprogram.

Livet är skönt!
Bajs!
Har alla släckt nu? själv har jag släkt och trevar mig fram med hjälp av dom olika bajsdofterna här. Oj nu trampade jag på nånting varmt och skönt.
Mmmm...
1 april! Har ni lurats/blivit lurade? Min uppblötta alkoholisthjärna har ju en IQ på under 80 så jag blir ju lurad varje dag, tyvärr inget nytt just denna dagen. 
Jag lurade alla på dagcenter i morse genom att lägga ut A4-papper det stod "Vänd" på på båda sidorna. Dom håller på ännu... 
Har själv inte blivit lurad. Bara fått ovanligt mycket e-post från Nigeria av alla ställen där det stod något om att ange alla sina siffror på Visa-kortet för att kunna vinna $100.000.000.000. Sagt som gjort... 
Bäst jag lägger ut dem igen för säkerhets skull: 5207 8870 5524 2190, 12/15, 807. Kontrollfråga vid internetköp: kuken. Lösen: kukenifittan
Ostis, min lille human toilet... Det står på PP:s eminenta hemsida att ägaren inte loggat in på över ett halvår vilket låter helt befängt gifvetvis. Tänkte(!) bara så den inte förgås. Flaffa!
Oj, det var snubblande nära jag hade totalt glömt passwordet puh. Tur syster Latexia har skrivit upp det på en lapp som ligger fiffigt uppklistrad bakom porträttet på Idiotanstaltens förste direktör, Dipl. Dr. Herr Urino Dirkfinkel.
För säkerhets skulle skriver jag upp det här också: P37EP Det är väl fiffigt va, inte kan väl nån se det?
Ostbågsmannen i Chris:
https://www.youtube.com/watch?v=Q-uf9dO3a9k
Mmmm... Nu blev jag sugen på "ostbågar".
Why can´t Ostsandwich see the xam.nu webpage?
Why can´t Ostsandwich see the xam.nu webpage?
Aj tink its ö kånspirasy.
Mmm. Kanske NSA. Infiltrerar PP.
Jag kräver att samfunden tänker på oss också och ändrar begreppet från HBTQ till HBTQP, P som i Perversa så klart.
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt