Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
två timmar till fredagsmyset. Pirrar i hela kroppen och ser fram emot diktläsningen i morgon, eller vad det nu kan va på gång.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 101 102 103 104 105 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
två timmar till fredagsmyset. Pirrar i hela kroppen och ser fram emot diktläsningen i morgon, eller vad det nu kan va på gång.
Börjar fm:et med att ligga och kissa ner bäddmadrassen på det dammiga golvet i morgonsolens skarpa sken. *flaffa* Och så en runk på det. Ååh! En NGD! *pssscht*
Nu börjar tillställningen. Det har börjat samlats folk runt podiet och Syster Märta har ställt upp den ergonomiska stolen. Hmm, nu ställer hon upp en kölappapparat och folk börjat ta kölappar. Syster Latexia har ställt upp en skylt med ordet Vänta här till din tur" intill stolen. Oj nu tar dom tag i mig och Syster Latexia och syster. Märta trycker ner mig på golvet och binder fast mig på rygg. Får nån konstig dejavuekänsla att jag varit med om det här tidigare.
Iiiih så spännande!
Nu börjar det bli riktigt vått här. Nog dags för en tur ner till pizzerian för en bit "mat".
oj, har dom börja servera dom beryktade latrinospizzorna dä rnu?
Redan har 30 personer tagit kölapp. Men vänta nu... Syster Latexia ställer stolen ovanför mitt ansikte. Känner så väl igen det här. Kan det vara nån ny typ av terapi eller är det nån form a performancekonst?
Ärligt talat... Tror faktiskt att alla ska bajsa på och i dig. 
Vava..
? Chockad.. *försöker komma loss*
Voijne voijne.... Byter plats med dig för tre kottar och en *tan-tan-taaa* DUBBELSNICKERS? *dramatisk fanfar*
Oj, man blir alldeles tagen av dom här fräckheterna. Får ta mig en öl på det tror jag.
Fräckheterna? Låter upphetsande... Puss i skrevet och V8:an.
Ska vi åka till England?
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/3414266.svd
Har inte råd. Syster Märta beslagtog alla mina kottar efter mitt köp av Nuon för några år sen. just nu satte sig en bastant dam på 120kg på stolen hon har dragit upp kjolen och verkar börja krysta. Hur ska det gå? blubb ommmpffff Gurgel *tugg tugg* Gulp..*svälj*.
Jaaa dää göör viiii, blubblubblubbgööööööhö dregel...
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. trettio "besökare" på stolen blev det i går, stort tjo och tjim. Syster Latexia tyckte jag hade skött mig fint. så det blir säkert extra batongterapi skulle jag tro.
Min pingstvän Pastor Primus Svensson, blev inte glad nu, han hytte med näven och utropade pervon, halelujah, han mummlade nått om att han ville ha korgossarna för sig själv nu ska dom bara åka till England på "språkresa" och gotta sig.
Ååh, Primus. Det var länge sen.
*flaffaflaffaflaffa*
Pastor Primus och Syster Latexia brukar ryka ihop och bråka om konsistens på avföringen så jag ser han så sällan.
Inte bråka. Vara snälla. 
Tjof.. squirtle.. ynf
I've heard by some friends about the famous Swedish "fredagsmys", so i google'd it and ended up here. You guys seems to know alot about it. I don't understand anything you wrote, so please, tell me more about it and how i should do to arrange a traditional fredagsmys here in Singapore?
Sincerely yours, Darell.
Darell. Just bländ poo sperm tear and pee. Then you will get very najs fredagsmys.
Jast drink a lot åf Norrlands Gul Deluxe, vear a dajper, pii in it, plej vitt jår feces when jå listäning tå könsrock lajk Onkel Kånkel. Go aout änd sexjualy harassing pipöl ån jår vej to dö pizzeria ver ju drink måre alkåhål and raggar på old crippled läjdys and/or läderbögs. Go hom agän and pee, poo, cum at ävery inch åf jår wålls änd ceiling. Smoke SHÖMK, HÖMK and Neger-ganja til ju flaj to dö moon. Däcka in dä gillestuga. Good lack!
Vad tror du Ostis... Kommer vi få läsa om några extraordinära händelser i Singapore inom kort? 
Får samma känsla som du att nånting mysigt kommer hända där snart.
Lite lugnt (hittills) tisdagsmys...

Lite lugnt (hittills) onsdagsmys...

18kr med pant, 50cl, 6%. Som hittat. Och god var den också!
Sidor Föregående 1 … 101 102 103 104 105 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?