Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Klart det är värt det. Berätta gärna sen om du fick några nya bruna insikter.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 100 101 102 103 104 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Klart det är värt det. Berätta gärna sen om du fick några nya bruna insikter.
Knappar försiktigt på min portabla telefaxprinter Faxomatix 2000 från 1967.Där jag sitter på fråmre raden, Tycker det börjar se ut om nånting rinner från hennes högra byxben nu. OJ. jodå VM har börjat berätta om modernistidk brun kärlek under Västtyska influenser.
Vad spännande!.
Ja det är både trevligt och spännande. Föreläsningen är avslutad men just nu kom syster Latexia upp på podiet och hon har med sig en stol som jag känner igen. Den har ett hål i mitten. Förstår inte varför. Nu vill syster Latexia att jag ska komma upp. Bäst att göra som hon säger. Oj hon la der mig på golvet på rygg och håller fast mig. För står inte. Stolen placerar hon ovan mig, och nu drar VM ner byxorna och sätter sig på stolen. Va är det som händer. Kan det vara nån slags performance VM ska utföra. Oj oj vad ska hända?
Det låter så spännande att jag kissar på mig!
VM började stöna och låta konstigt sen minns jag inget mera. Men när jag vaknade så var jag i alla fall mätt och belåten. Hade en pikant smak i munnen. Vad tror du kan ha hänt? Bjöd dom på kanelbullar och kaffe efteråt?
Du blev bjuden på en tysk fika där VM "bakat" sina berömda bullar och kokat kaffe som silats genom ett säte från buss 12 som även var packat med Neger-ganja. Där av smaken och minnesförlusten.
menar du sånna dära "mulattbullar"
Mmhm...
*nickar glatt*
ohhh.. sånna som man baka på sånt där brunt..baj*...
*tugg tugg*
Det var onekligen gott och syster Latexia sa jag hade ätit ordentligt fast jag minns ju inget..
Åååh, kan det inte bli fredag snart! *otålig*
Syster Latexia kom in nyss till min isoleringscell och satte sig ner vid sängkanten där jag ligger fastspänd. Hon berättade att jag varit så duktig under veckan med batongterapin att jag ska få vara med på en happening på fredag. Hon visade en stol som jag känner igen med ett hål i sitsen. Hon berättade inget mer men sa att det det skulle bli trevligt. Undrar vad hon har hittat på?
Så spännande!
Hålet är väl för att den ska vara sittriktig och skonsam för ryggen?...eller? *orolig*
Joo, så måste det vara. 
*pust* syster Latexia är allt bra förståndig.
Kan berätta en hemlis för dig. Märta och Latexia ska låta dig bo på lantgård i sommar där du kommer kunna springa och hoppa runt helt fritt på ängarna. 
Nämen så trevligt.Det finns väl elstängsel att ejakulera på?
Jajamensan! 48 joule som kittlar dödsskönt i snorren. *bzzzzz* *fizzle*
...ohhhh. *tihi* snar är det fredagsmys. Syster Latexia och Syster Märta hjälps åt att bygga nån slags estrad på Örkelljunga torget till i morgon. Dom har ställt den ergonometriska stolen på podiet. Undrar om nån kanske ska sitta där och läsa dikter i morgon?
Ja så måste det vara.
Fan... Tycks vara i Örkelljunga det händer. Om jag kör ner imorgon, kan jag kvarta hos dig då?
Jadå. Notera portkåden bara så du kommer in. 164285631844674228496432234003327543328483837447
Syster Latexia är lite försiktig av sig och byter koden varje kväll.
Hurraaaa! Tackar. Vi kanske kan be syster Latexia om att få kombinerad tandem-tvångströja och blöja?
*squirtle* Ju mer vi är tillsammans, tillsammans...
Sidor Föregående 1 … 100 101 102 103 104 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?