Sv: Här postar vi allt möjligt
How about I give you a smäll?! (ligger nerkissad på golvet på toan på pizzerian och hytter med näven)
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
How about I give you a smäll?! (ligger nerkissad på golvet på toan på pizzerian och hytter med näven)
Det är bra. Bara ge dom, Vrakis! 
Nu ligger jag nerkissad på pizzeria-toan. Och dagen är fortfarande ung... 
åhå. Du har det minsann bra du.
Ja. Men jag är ju nerkissad hela tiden kom jag på nu.
Nu snurrar det rejält...
Det brukar göra det när jag får åka en tur i svängsängen efter batongterapin. Syster Latexia är bra på att få fart på sängen.
Ååh, skulle vi inte kunna byta plats för en dag tro?
Jag ska fråga syster Latexia som numera handerar det avancerade bokningssystemet.

Jag byter en (1) timme med syster Latexia mot mitt rabattkort på US Video. Deal?
Hon undrar om rabatten gäller för bajsporrsektionen också?
Givetvis, min vän. 
Åh vilken kvinna.
Tycker att det är fantastiskt roligt att någon på Ikeas IT-avdelning har lagt ner energi på att lägga in svar på dylika frågor.
Nästan så man tror att det är en fittkrampare som ligger bakom!
Det är Ingvar. Alla gånger!
Jaaaaa, så dumt av mig! Klart att det är Ingvar Kampfrad som ligger bakom. 
http://www.ikea.com/se/sv/images/produc … 169_S4.JPG
*buuuurp* Eeh, nää? 
*sprut i gosstrosan*
NU FÅR DET VARA NOG MED ALLA PERVERSITETER HÄR!!! FY HUNDAN. PASSA ER, ANNARS FÅR NI SMAKA PÅ BRÖDKAVELN MINSANN. SLYNGLAR!!!
Vänlighet, godhet, trohet, mildhet. Jesus är svaret på allt! Hallelujah, haaaaallelujaaah...
Precic så låter syster Märta varje gång det har blivit vita fläckar på lakarnen på morgonen innan ronden med doktor Bengtsén.
Oj, nu blev jag så rädd och samtidigt upphetsad att jag sprutade med slak kyk. *squirtle*
VET HUT PÅ ER BÅDA!!! ÅÅÅÅH JAG BLIR SÅ TOPP TUNNOR RASANDE PÅ DETTA BETEENDE! Grrr...
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt