Sv: Dagens Ord: Mosquito Mini BJ

Nej tack! Behöver material till drejningskursen jag just börjat på. Kan göra en fin kopp till dig om du vill?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

27 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-09-02 14:33:38)

Jaaaa gud så underbart och konsnärligt härlig du är Bleppe. Ser hur du sitter i en batikfärgad knutblus i rullstolen och drejar vackra koppar av bajs tillsammans med det hopsvetsade feministgänget och ni pratar patriarkatets maktstruktur samtidigt som ni smuttar på biodynamiskt rödvin från koperationen i bolivia.

Skulle gärna sippa på biodynamiskt hälso te-i en sån brunfärgad kopp. mums!!

Men om jag får råda (vilket jag nu inte får) så ska inte Daniel få en sån fin kopp förrän Dagens ord kommer igång igen.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Ja precis så är det. Har även en svart basker på mig och röker sura Gitanes i munstycke, samtidigt jag ondulerar mina falska knävelborrar under ett bögigt, men samt lite ondsint skratt med fransk touch.

Daniel får snart en snigel på ögat om det inte händer något här!

29 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-09-04 10:59:04)

Oh la la!! Mon Dieu!! nu ryckte det ju till rejält i Baguetten av åsynen av dessa knävelborrar. Bläddrade  lite Förstrött i Le Figaro för att hitta någon notis om dagens ord-katastrofen men spillde bara ut min Café au Lait av ren upphetsning, eller vad det utlösning jag fick? mmm.. Bäst att smaka.

Har i ren desperation börjat en makramékurs och gjort ett jättefint halsband av könshår som jag sparat . Jag törs inte börja keramikkursen för min mage känns så lös efter helgens vaselinäventyr.

Thumbs up Thumbs down

Hmm... Känns som om att vi skulle kunna åstadkomma storverk tillsammans.

31 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-09-04 22:07:28)

Ja kanske det. Vi kan bli fittkramps motsvarighet till yin och jang, eller åtminstone John och Yoko. Vi kanske kan ge ut en skiva tillsammans med onomatopoetiska dikter från 60-talet.  Är lite sugen på en nytolkning av Åke Hodells General Bussig från 63. Tänkte den kunde heta General snuskig.  Skulle vilja göra 2010talets Televinken, Du kanske kan vara Läder-Nita och jag  telepinken.

mmmm så skönt att pilla sig till detta...
http://www.youtube.com/watch?v=QgZVQs2IYZM

Thumbs up Thumbs down

Så talar en sann smegma-kalif! Jag skulle hemskt gärna vara Läder-Nita som då skulle vara Telepinkens domina, och som leker disciplin/kisslekar med honom, därav namnet Telepinken.

Förslag på en bra vinjett?

Mitt förslag: http://www.youtube.com/watch?v=beh-x4i_sCc

Mmm ett aldeles utsökt val. Har ett annat förslag
http://www.youtube.com/watch?v=0WGVgfjnLqc&ob=av3n
Den ska finnas i en fittkrampsvänlig tolkning av MA Numminen också
Televinken och Anita brukade ju prata om trefikvett och sånt, vi skulle kunna ha en mys-TV stund, Telepinken och Läder-Nita skulle faktiskt kunna fortsätta prata om vett och etikett i trafiken samtidigt som vi har avancedarde tortyr- och kisslekar. Det borde gå hem i stugorna.

Thumbs up Thumbs down

Ja, jag längtar t ex efter att se mina ord "Nils Karlsson Fistling", "Lilla Anna och trånga farbrorn" samt "Ronja Rövarspräckardotter".

Thumbs up Thumbs down

Pthah! ska alkoholistvrak säga som inte ens är med i FHoF... Jag har redan börjat sy upp gummidräkten som Telepinken ska ha.

Visst sjutton var hon en riktig snusktant Astrid!  Glöm inte Pippa Långrunk och Bögarna Lejonhjärta

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Visst sjutton var hon en riktig snusktant Astrid!  Glöm inte Pippa Långrunk och Bögarna Lejonhjärta

Nej! Jag tror jag har lämnat in Bröderna Stjärtspräckarsmärta också faktiskt.

Thumbs up Thumbs down

37 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-09-08 12:45:12)

Dverjalskarn skrev:

Nej! Jag tror jag har lämnat in Bröderna Stjärtspräckarsmärta också faktiskt.

mmm  Masterdominan Blompisk, Alla vi mongon i Knullerbyn.

Börjat bli uppgiven nu om inte Daniel fixar igång Fittkramp snart..*suck* ve och elände.. får skavsår snart och vaselinet har tagit slut..

Thumbs up Thumbs down

Har börjat sitta utanför den lokala matvaruaffären och läsa mina verk högt för alla förbipasserande, då jag nästan gett upp hoppet här!

I går samlade jag ihop alla mina vänner så gick vi till stan och la oss i en nakna i en fontän och läste dikter. Vi blev inte ens glada när polisen kom med sina styva batonger. Se hur det går när inte fittkramp funkar.

Det finns en Facebooksida för fittkrampare, kanske protestera där?

Thumbs up Thumbs down

Har börjat skapa denna sida nu. Man får helt enkelt ta saken i egna händer, som flickan sa.

http://i56.tinypic.com/nxtguc.gif

http://i56.tinypic.com/nxtguc.gif

Såja Bleppe, såja..klappar på vuxenblöjan, du ska se att det ordnar sig.  Daniel vill bara pröva vårt tålamod...

Thumbs up Thumbs down

Vadan detta? Vilket sätt! Byta länk bara sådär...

Bleppe skrev:

Vadan detta? Vilket sätt! Byta länk bara sådär...

Nu hänger jag inte med vilken länk? eller är det länkarna du pratar om eller AA?

Thumbs up Thumbs down

Var plötsligt en bild på Wallace & Gromit istället för mitt fina screenshot på Fittdamp-sidan tidigare ikväll. Men nu är det plötsligt som det ska. Delerium...? AA sa du? Där är jag med. "Aktiva Alkoholister" menar du va? Ett ord jag f.ö. skickat in för lääänge sen.

Bleppe skrev:

Var plötsligt en bild på Wallace & Gromit istället för mitt fina screenshot på Fittdamp-sidan tidigare ikväll. Men nu är det plötsligt som det ska. Delerium...? AA sa du? Där är jag med. "Aktiva Alkoholister" menar du va? Ett ord jag f.ö. skickat in för lääänge sen.

Jo så klart  menade jag. Hmm, kanske hemsidan är hemsökt av skära internetspöken i Daniels frånvaro. För mig är det svårt att dricka på grund av tvångströjan.

Thumbs up Thumbs down

Stackars dig. Men du kanske får färgglada snurrpiller istället? Kanske t.o.m. rektalt? Aivan/smile
Undra om spöken är nakna under det vita lakanet? Tanken är minst sagt upphetsande...

Syster märta brukar komma in efter morgonronden och ordinera doktorns föreskrivning av diverse medikament rektalt. Vet inte riktigt vad det är hon joxar med där bak men är ju doktorns stränga order,  det brukar sluta som i filmen yellow submarine i alla fall.

Thumbs up Thumbs down

Ja, efter att ha sett detta http://www.imdb.com/video/screenplay/vi3383035161/ så förstår jag hur trefvligt du brukar ha det.

Annars är "Fear And Loathing In Las Vegas" också en bra referens.

Oh ja, annars är ett valfritt avsnitt från vilse i pannkakan en utmärkt illustration av mitt sköna liv med syster Bärtas rektalundersökningar.

Har två ord som jag fått godkända och väntar på att bli införda: rövpingis och kunglig toilette men suck och ve när Daniel tydligen har schappat och lämnat oss i sticket  i Detta sura norrlandsträsk med stickande myggor, tekoppar av bajs och gud och hennes moster.

Thumbs up Thumbs down

Jag är ledsen, men faan, livet tar tid.

Varit borta och låtit flicka (som såklart är ett fan) dra i staken och det har tagit upp tid.

Join'a http://www.facebook.com/group.php?gid=92178567092 så länge.

Stay tuned, DET KOMMER!

Thumbs up Thumbs down