Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ding dong. Nu kom syster Märta tillbaka från mässan. Oj vilken jättebatong hon har med sig. HOn säger att hon har en ny terapiform som är utvecklad i Dortmund.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 97 98 99 100 101 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ding dong. Nu kom syster Märta tillbaka från mässan. Oj vilken jättebatong hon har med sig. HOn säger att hon har en ny terapiform som är utvecklad i Dortmund.
Din lyckans ost... *suck*
jo fast känner på mig att den här nya tjekiska syntetgummibatongen kommer att ta tid.
Jaja nu är det iaf snart dax för fredagsmys, bara 12 timmar kvar.
Oiiiiih! Blir totalt hysterisk med den sköna vetskapen! Blepplepplepplepp... *wrooom* *sqirtle* *pssscht* *flaffa* *snurr*
Ynf! Squirtle!
Vem ska ni fira så här på fredagen och alla hjärtans dag? Jag har skickat ett blomogram till min hand, får se om det dyker upp under dagen.
Lena heter "hon" va, Vrakis? Så romantiskt av dig.
Jag är lite kåt på grannen och tänkte själv vara ett blommogram som är självaste blommorna Och levererar sig självt. Tror det är dags att klä av sig och tejpa fast hyacinten från i julas och några maskrosor över hela kroppen...
Åh så romantiska ni är. Blir så rörd. Själv ska jag ställa mig på torget ned min nybakade pizza formad som ett hjärta, sticka penisen genom den och bjussa alla.
Ååh du din Don Juan...
Är det någon sås på pizzan?
Jodå vit kladdig sås får dom om dom rycker lite. Funkar ungefär som en ketshuppump
Så finurligt.
Ska bara dricka fjorton NGD till innan jag levererar mig. *klunk klunk runk*
Suppricepizzan blev lyckad. Efter ett tag kom flera män i stiliga uniformer. Trodde först dom ville utöva batongterapi eftersom som hade fina hårda med sig. Dom var jättetrevliga och bjöd mig hem till deras slott. Ett jättestort med många fina och ombonade rum. Med rejäla fina dörrar.
Se där! Man ger lite så får man lite. 
Kiss i sängen och ha det bra,
ligga lite och fundera.
Varm om stjärten som en sommardag,
jag tror jag kissar lite mera.
Tjolittanlej,
tjolittanlej,
du får inte kasta koskit på mig!
Tjolittanlej,
tjolittanlej,
för då kastar jag tillbaka !
Grannas deja vill jag inte ha,
för hon har koskit mellan tårna.
Hon går i lagårn varenda dag
och rippar spenarna på korna.
Tjolittanlej ...
Det är så härligt att vara full
och stå på gärsgårn och ragla
och skit i byxan och fall ikull
och klappa pigorna på magga.
Tjolittanlej ...
åh så vakert *snörvel*
Det ska jag sjunga i kväll när jag träffar Frälsis för en brun afton dom ska ha.
Trefvligt trefvligt. Jag kör på gul afton denna gång.
Den gula aftonen. *avis* börjar bli blasé på bajs.

Vaaarmt å skööönt. Mmmm...
Dock går fredagsmyset "lite" i det brunas tecken
Ska bli bli spännande att smaka.
såg ut att var en fin blandning mellan Bunt gult och vitt. Men har herrn blivit gourmé på gamla dar?
Vad är det? Såg att det stod "brown", bara därför jag sna...köpte den.
en timme till fredagsmys. Jag väntar ivrigt på att syster Latexia ska komma med en överrraskning har hon lovat till kvällen.
Oj! Ja just det är det.
Hade nästa glömt bort. Dock hade pervofonen larmat och påmint mig om jag inte varit här och pervat mig innan klockan 12:00 en fredag.
Tänkte köra ett fredagsmys med kissiga blöjor, SHÖMK och dragspelsmusik.
*SQUIRT SQUIRT SQUIRT* 
Hu konmer överrskningen. Syster latexia har bundit fast mig på rygg på golvet. Hmm det påminnner om något. Hmm va pirrigt å spännande. Syster Märta har satt upp en skylt utanför dörren. Gratis toalekk eller nått sånt stod det vet inte vad de kan betyda.
Sidor Föregående 1 … 97 98 99 100 101 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?