Tråd: Dagens Ord: Mosquito Mini BJ

Beskrivning: I brist på villiga humanoider kan man placera en eller flera Mosquitos på ollonet ,och låta dom göra sitt jobb

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Mosquito Mini BJ

Så det är därför som folk väljer att bo kvar i Norrlands inland.

Thumbs up Thumbs down

3 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-08-06 13:40:14)

Rabiesgrävling skrev:

Så det är därför som folk väljer att bo kvar i Norrlands inland.

Ja, ack ljuva ungdomsminnen när man kunde somna skönt vid en sommarfuktig myr med dasen stadigt i högerhanden och dagen efter känna den fröjdefulla glädjen av hundratusen mini sug. Kombinationen av rejäl inavle i 14 generationer gör ju lyckan desto större.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Hä bar å sug å inget annat

Thumbs up Thumbs down

Ja, ack ljuva ungdomsminnen när man kunde somna skönt vid en sommarfuktig myr med dasen stadigt i högerhanden och dagen efter känna den fröjdefulla glädjen av hundratusen mini sug. Kombinationen av rejäl inavle i 14 generationer gör ju lyckan desto större.cheap ghd straighteners
cheap ghds mk4
ghd

Thumbs up Thumbs down

Ja, ack ljuva ungdomsminnen när man kunde somna skönt vid en sommarfuktig myr med dasen stadigt i högerhanden och dagen efter känna den fröjdefulla glädjen av hundratusen mini sug. Kombinationen av rejäl inavle i 14 generationer gör ju lyckan desto större.
cheap tiffany jewelry
tiffany and co
tiffany jewelry

Thumbs up Thumbs down

Måste... ha... nya... *hnngh* ooord... aaatt... *aah* onanera till!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bleppe skrev:

Måste... ha... nya... *hnngh* ooord... aaatt... *aah* onanera till!!!

Bleppe, du är inte ensam... försöker trösta...  har själv börjat våldsporra till Svenska akademins ordbok men det går så trögt och får bara skavsår.. usch va livet är jobbit utan fittkramp.

Försöker glädja alla med ett miniord:

Ord:  fittkrampofreni.
Förklaring:  det vedertagna psykiatriska tillstånd som uppkommer vid långvarig frånvaro av Dagens ord.

Exempel:  Klörjan beklagade sig vid det dagliga mötet  med Froidmund Sieg över tristessen att onanera till skolatlasen varvid Froimund kunde konstatera en djup depression med tillghörande fittkrampofreni. -Allvarliga saker det hära, skrockade  Froidmund. -vi måste nog ordinera en rejäl  gruppsexorgie med tillhörande analfisting i kväll med syster bärta.

Thumbs up Thumbs down

Tack för det, Ostfralla. Nu blev det rejält kladdigt i gosstrosan ska du veta! Ja t.o.m. reklamen som kommer i brevlådan får fungera som sädesavgångsmaterial. Bäst är reklamen från Hemglass och Lidl att mysa till, och det fungerar varje gång. Annars är ett ritblock och en blyertspenna bra att ha, då man kan rita glada streckgubbar med gigantiska könsorgan som inbjuder till det ena å det andra, och då fap fap fappa till det. Mmm...

Jag som ritade streckgubbar i mellanstadiet och satte upp i klassrmmets anslagstavla. Dom hade helt klart klassens största könsorgan som penetrerade en fin teckning av skolfröken men mina konstnärliga talanger blev aldrig uppskattade. Eller kan det ha varit så att lärarinnan plockade ner teckningaerna för att i smyg dra en härlig snigel till dessa på skoltoaletten? hmm har aldrig fått klarhet i den saken.

Thumbs up Thumbs down

*fnys* Ja, dom flesta begriper sig inte på äkta och lidelsefull konst som skapats ur ett totalitärt masturbationsmörker.

Tror din lärarinna tog hem dessa, startade sin roterande megadildo, driven med en Evinrude utombordare 5,5hk från 1972, och njöt sedan i högan skyn!
Fast mest är det ju min sexuella önskefantasi, men ändå...

Ja vad gör man inte för konsten, men emellanåt så får man söka sig till naturupplevelserna också. Minns våra exkursioner i mellanstadiet med klassen i skogen och vart enda litet kvisthål i rätt storlek gav en snuskig förnimmelse när pojkpitten skulle pröva dessa skavande håligheter påhejjandes av klassens glada tillrop.

Thumbs up Thumbs down

Guu' vad mysigt ni verkade ha de i eran klass.

Ja kankse det var i 6:e klass intresset för obsceniteter öppnaden när vi lekte (inte som andra tjyv och polis) utan hora och torsk, eller dom roliga gangbanglekarna i pingisrummet, eller när vi byggde pappmodeller mentalsjukhus.  *suck* det var tider det...

Thumbs up Thumbs down

Fina lekar ju. Minns att en skäggig NO-lärare ville leka "Gömma Korven" med mig i materialrummet efter varje lektion.

Aha - Bleppes korv långt inne i NO:s skägg . Därav din skäggfetischism?

Thumbs up Thumbs down

En alldeles elementär slutsats min käre Harkel. Det stämmer så bra det. *flaffa flaffa flaffa*

Det var ju inte bara korvar som studerades på NO av skäggiga lärare, glömmer inte dom roliga fysiklekarna med ebonitstavar som skulle gnidas än hit och än dit och sen så slank staven in både här och där, dom där ebonitstavaran gned fram mycke munterhet... *dräggel* *slurp*...

Thumbs up Thumbs down

Jag står inte uuut längre!!! Hjälp mig, Daniel.......... någon!!!!!!!!!!!!!!!!! Få.... sidan... att... fungera!

20 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-08-28 15:34:31)

Meningar som kan ropas i en demonstration:

Ropen skalla, fittkramp åt alla!!
Vi vill ha fittkramp omedelbart, nu måste daniel sätta fart!!
Vi vill ha tillbaka dagens ord, annars får vi spader och kissar blod!!
Perversa små mongong som är i kris, utan runda ord blir det inget ris!!
Bleppe får ju spader och bajsar på en gäst, utan fittkramps fader så blir det ingen fest!!

Thumbs up Thumbs down

Så *snyft* vackert! Börjar genast rinna ur min stjärt.

Jaaahapp... Dåå var det måndag ja.

så så, bleppe *klappar försiktigt på stjärten * låt det bara komma av sig själv. mmmm va gott det luktar..Visst känns det skönt nu. Måndagar är  härliga när helgens äventyr kommer ut där bak. Men Daniel får för tusan sätta fart så vi inte går under i den fruktade fittrampofrenin.   

-Min Daniel, min Daniel, varför har du övergivit mig?

Thumbs up Thumbs down

http://i55.tinypic.com/282guv7.gifhttp://i55.tinypic.com/282guv7.gifFÄÄÄÄÄRDIIIIIIIIG!!! ---- http://i56.tinypic.com/10gisu1.gif ---- (torka?)http://i55.tinypic.com/282guv7.gifhttp://i55.tinypic.com/282guv7.gif

Så så, kommer till undsättning med en liten tuss begagnat dasspapper.  Snyter mig försiktigt i pappret sen, blev så förkyld känner jag. OJ va mysigt det luktar, kankse ska torka lite till innan det är dax för den madrasserade cellen?

Thumbs up Thumbs down