Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Oh oooooh...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 96 97 98 99 100 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oh oooooh...
Såg just att hon tagit fram humantoilet-rigg. Undarar vad som ska hända?

Lite orolig nu. Hon har bundit fast mig på golvet på rygg. Förstår inte vad som är på gång. Måste vara den nya terapin.
Hon leker nog bara cowboy & indian/tjuv & polis ska du se.
Pus. Jo du har nog rätt. Men varför ställer hon den konstiga stolen med ett hål i sitsen över mitt ansikte?
Deee... Det... Det vet jag faktiskt inte. Hon kanske bara är lite tjött i fossingarna och vill sitta ner en stund? 
Jaha.... ja hon har ju stått och gett lavemang till alla idioter på anstalten hela dagen så hon är nog trött. Men varför drar hon ner latexbyxorna när hon sätter sig på stolen? förstår inte.
Berätta berätta! Vad hände efter att hon satte sig på stolen? 
oj, sitter ju kvar fastbunden. Nu har hon börjat låta konstigt och börjar spänna sig, hon säger typ "hnnngggnnhhhh" som om hon tar i för att göra nått. Jag har också fått en grej som håller upp munnen så jag inte kan stänga den. Jag antar det är för att dom ska kolla mina tänder? Förstår inte vad som händer.
Oj oj vad spännande. Men du borstar väl tänderna ordentligt, eller?
Jadå och har inga hål så jag förstår inte vad den där klämman i munnen ska vara bra för. Vad tror du? har du nån ide?
Nu gnyr och låter hon ännu mera. Känns som det är nånting på gång.
Bara åk med...
Nämen oj va????!!!?!?! Nu är det nåt som börjat titta fram ur hennes bak nånting brunt anar jag. Oj nu kommer det fram ungefär som en slags tunga som sträcks ut OJ! hon bajsar ju?!! MEn hur ska de tghär gå jag sitter ju fastspäng Oj! Nästan hela korven har kommit ut nu den dinglar lixom.. Gump! OMmm nooohmmoooooohhh.. gnooooommohooo...*glufs* *glufs*

*squirt*
*raaaaaaaaap* * slickar mig om munnen*
Mmmmmmmmm...
Syster Latexia kan minsann terapi. Tror jag snart kan bli frisk.
Vad bra. Då kanske du kan komma hit till Kalmar och hälsa på?
Jag ska höra med Syster Märta när hon kommer tillbaka på fredag efter sitt besök på terapimässan i Düsseldorf
Ja gör det. Tänkte vi skulle spela in en tv-serie då som ska heta 'Bleppis & Ostis kök" där vi lagar mat tillsammans, dricker lite gott och samtalar om livet.
Det tror jag kan bli bra tv. Men vi får absolut inte spåra ur...
Nejdå nejdå. Vi har väl aldrig spårat ur?
Neeeeeedåååå.... *fniss* Nu kör vi!
Syster Latexia befriade mig nyss. Kommer som ett spermaskott, brun om munnen och med ett glatt leende.
Det tycker vi om! Men huvudsaken är ju ditt tillfrisknande och välmående.
Sidor Föregående 1 … 96 97 98 99 100 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?