Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Nu kör jag runt i skogen. Mörkt, kallt och snöigt är det. Får kissa mig varm. *fsssssssssssssch*
BÖÖÖÖGAAAAAAARN?!?!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 95 96 97 98 99 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu kör jag runt i skogen. Mörkt, kallt och snöigt är det. Får kissa mig varm. *fsssssssssssssch*
BÖÖÖÖGAAAAAAARN?!?!
Akta!! va försiktig. Har läst på internätet att han är som farligast i Januari.
Äsch då. Inget att vara rädd för. Men... Vad var det där som rörde sig bakom granen? En... en... en läderkeps! Åh åh en stor mustasch, och den kommer emot mig nu i en faslig fart...
*pang* *duns* *rumble* *squirt*..............................................................................*sändningen bryts*........................................................
oj oj oj vojne vojne..
*pust* *flämt* *flås* *kör jagad genom skogen*
Om man lägger sig ner på mage med ordentligt särade ben och baken putande uppåt så hittar Bögarn inte igen dig. (Tror jag).
Ska testa det. Varit här ute sen igår kväll och vill hem och bajsa nu! Oj. Nu kommer han. Får se om det fungerar... *tan-tan taaa!*
*håller mina kladdiga tummar* vääääänta.....läste fel.. det var ju då han upptäckte offret!!!
Korrektamundo, Mr. Bengtsson.

Vojne vojne..
http://www.youtube.com/watch?v=GaILQxFkNZU
*squirtle*
Fyra timmar kvar. Bögarn brukar ju hålla på så länge innan han släpper greppet.
Nu har han släppt. Måste nog ta mig en öl på det här...
Skönt , ja det är ju fredagsmys.
Nu har han släppt. Måste nog ta mig en öl på det här...
Här började fredagen med en enorm bajsutlösning (EBU) och nu är en till på gång. *hnnnnggh*
Nähä, en öl på det. 
Vilken pervologi. Precis det med Eddie jag reciterade och tänkte: Det häär lär Alkis fatta! och det gjorde du ju. 
Nu vill jag hem till mina Arböga och perva mig! Flaffa!!!
Ja vilken pervotelepati! Hajade till direkt när jag såg inlägget. 
Skål på det!

Äntligen!
Åååhh.. vilket mysigt kylskåp!
Jag sitter och kollar på 'På spåret' och svarar, mycket snabbare än de medtävlande, högt och tydligt 'KYKEN' på alla frågor. De som är med verkar dessuton inte fatta någonting då de uppenbarligen svarar fel på alla frågor.
Tack tack. Ja dom verkar ju helt korkade! KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN!!! *tihihihihi*
Nu börjar fredagsmyset. Och äkta Arböga har hen skaffat. Finsmakare, nu duger inte Norrlands Gul längre.
Norrlandsch Gul... Norr... norrlandsch... gul är baaaara schååå... *spyr i vuxenblöjan* *lallar iväg...*
Blir fredagsmys med rysk touch idag. Saltgurkor, vodka och pälsmössa är införskaffad.
Syster Märta har åkt på ett seminarium i moderna batongterapi i Malmö så syster Latexia har tagit över. Tror inte det blir dans på rosor i kväll. Hon har ju sina egna terapimetoder.
Sidor Föregående 1 … 95 96 97 98 99 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?