Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Att kultur var så Här upphetsande trodde jag inte.
Flaffa flaffa flaffa!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 94 95 96 97 98 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Att kultur var så Här upphetsande trodde jag inte.
Flaffa flaffa flaffa!
Åhhh ligger i den kaklade källare fortfarande. Minns inte vad som hände riktigt. Men vi tycks ha målat några tavlor i alla fall. Det var väldigt mycket brunt i olika nyanser, bruna hand och penisavtryck. Hmm, min lem värker också, vänta....oj nån har visst tryckt in en pensel i den.
*sperman rinner över spermobilen*
Oj
Blev ju så upphetsad av det du skrev.
Förstår det. Nu kom syster Märta och hämtade mig. Hon såg inte glad ut. Vad tror du jag har att vänta mig på idiotanstalten i kväll?
Jag tror på dubbla tvångströjor, fekaliserad svängbädd, straffbatong xxxxxxxl, pungsmisk och svängig gospelsång med feta negresser.
*MEGASQUIRTLE*

Oiiiohhh. Du hade rätt.
Ååh vad avis jag blir. 
Svängbänken i kombination med xxxxxxxl batongen verkar ha en bra terapeutisk effekt på mig. jag tror snart jag kan friskskrivas. Syster Märta nickar förtjust. Det går fort nu. Fråga mig inte hur jag kan skriva med dubbla tvångströjor. oj oj jo oj oj.....*squirtle*
Dax för ett långbad nu. Hon är så omtänksam syster Märta. Undrar förresten vad hon heter i efternamn?

*förstummad av vad jag ser* *flaffa flaffa flaffa* *duns*
Jag vet vad efternamnet är men vågar inte ens skriva det. Säger man namnet tre gånger i rad framför en spegel så dyker hon plötsligt upp och... och... nä jag kan inte beskriva det... brrrrrrr... *rädd (och kåt)* 
Oj, kanske lika bra att låta det var osagt. Är du inne på såndär otäck pervomagi? *ryser*. Vill inte försätta mig i ett "hjälplöst" tillstånd. Nu när batongterapin fungerar så bra så bäst jag inte laborerar med sånt.
Ja det är jag. Kanske har hört talas om "Bruna Boken"? Jag har fått tag i den. Och den är så kladdig att den knappt går att hålla i. Pervum spermutt spruticius... *mässar*
ojojoj försiktigt lekt inte dom överperverta krafterna!
Ojojoj! Nu började trädet utanför leva och krossade rutan med sin grenarm och började fista mig! 
Ajajaj. Du har väckt den onda trädfistaren som egentligen ligger i ide nu. Enda sättet att stoppa den är att säga högt "fistofus rövaxi fistipaxa peropoff Moseriflax" samtidigt som du får BU.
Ok ok!!! Har dock ingen brådis... *squirt*
Jag har absoluuut inte haft någon film i åtanke när jag skrev om trädet... *hrrm* .
Du leker med det okända. Sätter mig framför den brusande tjock-TV rutan och utropar "Dom är här!".
*phu* Det gick bra. Lite öm i skitan bara.
Vilken tur. det kunde ha slutat illa. Har du varit ute i skogen och lockat fram den otäcke bögarn? va försiktig.
Nej. Men tänkte göra det när jag intagit 8 Arböga till.
säker att det räcker med 8? Jag skulle nog ta några tuggor Moserbajs också, Ica säljer fryst på extrapris nu. Inte bra dricka för mycket på fastande mage brukar syster Märta och syster Latexia säga.
Sidor Föregående 1 … 94 95 96 97 98 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?