Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Har skaffat en hink med vaselin en gitarr och ett sånghäfte. I kväll blir det trevligt samkväm med frälsis.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har skaffat en hink med vaselin en gitarr och ett sånghäfte. I kväll blir det trevligt samkväm med frälsis.
Jag vill va mää.
Har ni fest, eller?
fin fist fest, fast frasig famn.
TOGA, TOGA, TOGA...
Yoga yoga yoga?
Blepp!
*squirtle* ny är lördagsmyset i gång. Jag kan höra hur frälsis är i antågande *dunk, dunk i lyktstolpen* jaaaa, dom har med sig den mytomspunna frälsisbatongen. I kväll blir det spännande. Halelujah är frälst igen.
HURRAAAAA! 
NGD och NGD. Väntar ivrigt på att posten ska komma med min leverans så att fredagsmyset kan komma igång på allvar. 
Oj vad har herrn beställt nu?
En massa saker från Tyskland. Återkommer med bilder senare. Ooooh så pirrigt det är! Får ta lite NGD på det. Aah...
*raaap*?
Rap ja. Var den drickbara NGD:n.
Jag väntar på bussen i en busskur och har bajsat ner mig.
Gib gib alla slan!
Berätta Ostis. Jag vill också veta vart du ska åka!
Jag fick permis och tänkte åka till Moderna museet. Dom hade en kulturkväll med postmodernistisk konst. Jag är lite osäker om dom släpper in mig. Vad tror du? Hnnngghhh *plupp* oj där kom det mera. Är på väg nu i bussen. Varför stirrar alla på mig?
Säg att du är ett konstverk signerat V. Moser. Då är det bara att glida in. Berätta gärna hur det gick.
Sådärja, nu är jag inne i konsthallen och minglar med kultureliten. Fint tips som jag följde. Nu är det flera personer från konstfack som följer mig i hälarna och ser till att allt som ramlar ur byxbenen tas om hand på varmaste sätt. Senare i kväll blir ett privat kulturmingel, i en vitkaklad källarskrubb har jag fått veta. Dom verkar vara som galna i brun postmodernism.

Vad trevligt ni ser ut att ha. 
vi är i den vitkaklade källaren och kan säga att det är mycket brunt, gult och vitt, och massor av trevlig kultur. *squirtle*
NU vill jag ha kultur!
Har för du lite kultur *tar i* *kladd* *sklatsch*
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?