Tråd: Dagens Ord: skogsporr

Beskrivning: Porrtidningar, företrädesvis, Lektyr, fib-aktuellt, aktuell Rapport och liknande tryck som man kan hitta under nedfallna träd, i bergsskrevor och under stenar. Ofta skyddade i en konsumplastpåse. Placerade där av ungdommar med ivriga lemmar som nyligen har väckts till liv och som inte vill riskera att de kolorerade alstren ska upptäckas i hemmet. Företeelsen är dock på utdöende och bör fridlysas för att inte försvinna helt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: skogsporr

Vilken nostalgi! Aivan/smile Men nu för tiden brukar jag själv ligga under en gran och vara porrig. Brukar dock sluta med att jag blir hämtad av myndighetspersoner. Aivan/sad

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

En gyllene regel är att bläddra försiktigt i dom och inte lägga satsen i mittuppslaget, då kan många andra få glädjen av skogsporren och den håller sig vid liv länge. Stoppa om den väl och glöm inte att den trivs bäst relativt torrt och i skugga.  Konsumkassar är bäst men det går bra med ica-påsar också.

Det finns pannrumsporr ochså.. Aivan/smile

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Mumma!

Bleppe skrev:

Mumma!

Doften av gammal skogsporr tummad av många små ivriga fingrar och lemmar ..mmmm *djup suck*

Thumbs up Thumbs down

För att inte nämna affärerna som sålde begagnade saker, t.ex Varubörsen i Kalmar där det fanns (finns?) högvis med porrisar för 3-10kr. Sen tillkom det alltid en Bilsport eller Teknikens Värld som man la överst då man gick till kassan. Aivan/lol

Macksporren var nog finast ändå.  Med lite tur kunde man hitta nerkladdade alster av piff paff, raff mm på baksidan av bensinmackar bakom lite kvarglömd bråte. Troligen av flinka fingrar uthämtade från macken utan vederbörlig  betalning för att snabbt avnjutas i diskret miljö bakom macken enär alstren inte var hjärtligt välkomna av husets mor. Dessa små tidningar var nog lättare att diskret glida ner i fickan pga sin välbalanserade storlek.

Thumbs up Thumbs down

Så sant. Annars fick man ju mjukporr hem i lådan i form av Ellos-katalogen.

Och medlemstidningen från JAG. Vem kan glömma den?

Thumbs up Thumbs down

Bleppe skrev:

Så sant. Annars fick man ju mjukporr hem i lådan i form av Ellos-katalogen.

mmm ellos mm  "tindrar med ögonen" "slickar sig om munnen med en sliskig tunga". lättklädda mogna damer i negligeer med bröstvårtorna fullt synliga under det tunna tyget.  "slisk" "kladd" "sluuurp" "dräggel". En hårig buske som anas under tunna eleganta trosor.

Hmmm:  Medlemstidningen från JAG? det har jag nog missat att uppmärksamma med tillhörande kladd

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Hmmm:  Medlemstidningen från JAG? det har jag nog missat att uppmärksamma med tillhörande kladd

Då har du ännu inte nått pervo-nirvana.

http://www.jag.se/

Thumbs up Thumbs down

Hett tips:

http://www.jag.se/ganget/

Thumbs up Thumbs down

Dokumentären om den idag utdöende konstformen. https://www.youtube.com/watch?v=FBUCrs4foDI

Tjillepitten

Underbart! Sen lite containerporr på det!

Synd att det inte finns inbrottsporr. Dvs, att någon bryter sig in obemärkt, gömmer porr någonstans i lyan och försvinner. Kan man inte anställa någon till detta? Tänk att hitta inbrottsporr bland alla skrymslen någon dag! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Vet att det finns vägporrpirater men dom vill ju betalt.

Tjillepitten

https://www.rysarnytt.se/artiklar/extra … rningsman/

Tjillepitten

Nå, jag har faktiskt "kommit" över skogsporr så sent som första halvan av 00-talet. Aivan/smile
Dock har jag mycket starka misstankar om vilka individer det var som låg bakom spridningen av traktens skogsporr, det var därför kanske inte riktigt lika spännande när man visste vilka "spridarna" var. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Default/ai

Vart i könsdelarna av Österbögland alt. Norrpöking fanns denna skogporr Mortis? *Frågar åt en homovän

Tjillepitten

Jag vill fuckistkt också vetaaaaa... uuuhuuuhhugh...

Det låg i denna skogsdunge. Aivan/smile

https://www.google.com/maps/place/58%C2%B037'35.6%22N+16%C2%B010'21.3%22E/@58.6265557,16.172587,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x39737da9aafc0464!8m2!3d58.6265557!4d16.172587

Traktens ungjävlar (de som tycktes ha hela alfabetets bokstavsdiagnoser) hade byggt en koja precis i närheten, och jag gissar starkt på att skogsporren från början låg gömd där inne. Minns ett rykte om att polisen hade åkt dit och rivit kojan, men att porren alltså lämnades kvar i skogsdungen. Enbart resterna av denna koja fanns kvar när jag var där för första gången, men skogsporren var relativt intakt!

Skaparen av Mortiscism.

Känns rimligt, nära tillgång till Glasbankerna även om jag inte tippat på Bögstaberg! Min fistning låg mer åt Smegby-hållet.

Tjillepitten

Varubörsen-porr minns jag nu plötsligt. Mmmmmmm... *flaffa*