Sv: Här postar vi allt möjligt
Ska fråga. Va i helvete va spammarna är frenetiska rensade typ 50 spams tror ett dagens ord försvann i farten också. Hupp.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ska fråga. Va i helvete va spammarna är frenetiska rensade typ 50 spams tror ett dagens ord försvann i farten också. Hupp.
Ja ibland är di helt tossiga. Men nu möter dom stort, hårt och långt motstånd sen du också blev mod. (vi som är i branschen säger så istället för moderator)
Äsch då... Kommer nya. Precis som NGD-rus och lättfotade flygvärdinnor.
Precis, lika ihärdigt som syster Märtas batongterapi.
Vad har hänt med frälsis förresten? Var länge sedan du skrev något om dom. 
Alkis: Har du sett? Dom ska visst göra film av din favoritspökhistoria. 
Hahhahaa... skrattade så jag sket ner mig, snyggt! 
Flaffa! Tack
Tror den kommer att bli en formidabel succé med tanke både på produktionens storlek och budget. Men framför allt för den rafflande och läskiga handlingen.
Tena ska sponsra med att dela ut vuxenblöjor vid ingången p.g.a. filmens hemskhet och höga skita-på-sig-skrämsel-faktor.
Mmm åååh hihii... *snurr snurr* Hahahohohihi ååh denna lycka... *snutt* *kras* *flump* *ksssss* iiiiiihhhihihi Jag är lycklig!!! 
Ungefär så här?
http://www.youtube.com/watch?v=TJ01iVKQm8k
Ja. Dock lite fjolligare bara.
Iiih iiiiih hihihihi. Bleppe skrattar ut...
http://youtu.be/aSC-4l2WvHc?t=38s
Oooh oooh aaah! *skrattar så jag kissar på mig*
Så ja. Nu är julemyset igång. Var på väg hem i Saab 66:an från Glasbanken glatt lyssnandes på Gammeldags Jul med Onkel och sippandes på lite gottigott. Då är det någon klåpare som murat en vägg där jag skulle köra. Men skål på det. 
Oj. Nu blev det disco här. Massa blått ljus som blinkar festligt. Rajdiraaj... *knack-knack-knack på rutan* Uuh? Nu är det någon här utanför som vill något. Återkommer... *hick*

Din lille prisse. Det är folk som är avundsjuka på att du har gott NG-dricka, låt dom inte ta ditt drykjom bara.
Hans ÄR förgrundsgestalten, skaparen, den store! Superlativen haglar.
Då var man ute igen... Mot dyckjommen och sprut på Hans!!!
Nu ska Bleppis iväg på julabord och äta och dricka gott. Återkommer senare i afton. *wwrrrrrrrr* (spermobilljud)
*sitter totalexalterad i spermobilen framför Kalle Anka och klappar händerna glatt och kissar och spermar hej vilt*
Jaaaaah... Hujjaaaaa! Uuuhuuuu... 
*squirtle*
Kalle Böganka flimrar på den fina svartvita tjockTVn från 59 som syster Märta har ställt fram dagen till ära.
Det glädjer mig att höra. God Jul ditt perv. 
Rajdiraaj...
Kom till pappa!
God Pervojul allesammans.
Rabbe:
Smaskens!
Ostis:
Detsamma till alla. Gruppkram? 
(Xam up n' running...)
*smek* *klafs* *mys* nyårshatten på redan?
*smek* *klafs* *mys* nyårshatten på redan?
Ja, kunde inte hålla mig.
Inte jag heller. Det rinner ur alla tre hålen. *squirtle*
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt