4,501

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,503

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så...

(Jahaja. Här tar man sig nya moderatorfriheter och hittar på en ny mitt framför den nya. Hrmpfh! Nä, det är lugnt. *slick sug smek*)

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund...

(Ojsan missade men vi kan väl köra paralellbögslalom)

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken...

Thumbs up Thumbs down

4,505

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka...

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mara_%28no … .A0.5B2.5D

Thumbs up Thumbs down

4,507

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan...

(Nu blev jag rädd för maran iom. den länken. Hua! *kisssssssssssssssssss*)

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall...

Thumbs up Thumbs down

4,509

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll...

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön...

Thumbs up Thumbs down

4,511

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla...

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den bajhög som kollapsar i hyreslägenhetens...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta...

Thumbs up Thumbs down

4,513

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den bajhög som kollapsar i hyreslägenhetens kylskåp. Allt nytt och förvirrande,...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp...

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den bajhög som kollapsar i hyreslägenhetens kylskåp. Allt nytt och förvirrande, elektricitet, vatten, grannar som klagar, ...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp i stjärt och pung med...

Thumbs up Thumbs down

(Lite inspiritation till dikten Kusligheter. Min favoritspökhistoria.)

Thumbs up Thumbs down

4,516

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den bajhög som kollapsar i hyreslägenhetens kylskåp. Allt nytt och förvirrande, elektricitet, vatten, grannar som klagar, arga lappar på anslagstavlor och...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp i stjärt och pung med stånd, alla skiter på sig...

(var med du också, Alkis)

Utbytesstudenten.

Förvirrad från bangladesh, ganjan, bönestund, från medeltid till "nutid" så snurrigt med ritualrunkens sköna stund kuken förblir rund. Heja heja heja, nirvana med turban, en banan i anus skapar magi, se hur Maharadjan lägger sin säd i gossens mun, studerandet nu exploderar i formler och analyser, upphetsningen nu kommer, liksom den bajhög som kollapsar i hyreslägenhetens kylskåp. Allt nytt och förvirrande, elektricitet, vatten, grannar som klagar, arga lappar på anslagstavlor och risodlingen på den uppbrutna parketten.

Ny?

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp i stjärt och pung med stånd, alla skiter på sig, skriker i falsett, spermaspöken flyger....

(Ja, kom med i det glada diktgänget)

Thumbs up Thumbs down

4,518

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp i stjärt och pung med stånd, alla skiter på sig, skriker i falsett, spermaspöken flyger omkring, sprutar skräcksperma på bonader...

Kusligheter.

Mitt i natten på vinden isande blygdläppar skrämmer som näcken där uti ladan i nattens mörka hörn och maran som kväver folk och fä med fosterhinnan på sne, kladdig och kall mitt i natten där pervotroll vandrar med släpande kön, stön och pillade i röv. Fasansfulla väsen med slidor slappa, våta och kåta zombies vandrar upp i stjärt och pung med stånd, alla skiter på sig, skriker i falsett, spermaspöken flyger omkring, sprutar skräcksperma på bonader tills moronen gryr med fittorna på bete.

http://i41.tinypic.com/2u70rbq.jpg

Ynh.

Thumbs up Thumbs down

4,520

Nu är det din tur, min lilla totalonanist!http://i42.tinypic.com/2le5slv.gif

Totalonanisten.

Drar i struten, mjölkar och...

Thumbs up Thumbs down

4,522

Totalonanisten.

Drar i struten, mjölkar och sjunger opera, handkräm, kladdig Scan-Trend...

Totalonanisten.

Drar i struten, mjölkar och sjunger opera, handkräm, kladdig Scan-Trend tar sjunde satsen på morgonen...

Thumbs up Thumbs down

4,524

Totalonanisten.

Drar i struten, mjölkar och sjunger opera, handkräm, kladdig Scan-Trend tar sjunde satsen på morgonen med bravur. Sedan runk runketirunk...

Totalonanisten.

Drar i struten, mjölkar och sjunger opera, handkräm, kladdig Scan-Trend tar sjunde satsen på morgonen med bravur. Sedan runk runketirunk dunk-runk, spelar flöjt hela dan...

Thumbs up Thumbs down