Tråd: Dagens Ord: Talarstolsslav

Beskrivning: En talare behöver oftast extra inspiration under sin tid i talarstolen .Då är det bra att ha en liten sugande varelse gömd där,för att egga fram dom stora orden

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Ett oerhört bra och fascinerande ord. Ordet i sig är vackert och själva tanken att ha en talarstolsslav är mycket bra. Har du stått upp i Riksdagen och pläderat för detta? Det borde du göra.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

"Jag är dock ingen talare, men..."

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Svårt undvika Guturala ljud ,kräver nog mkt träning

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Mycket trefvligare än de romerska kejsarna som hade en slav som viskade "Kom ihåg att du inte är en gud." Tänk vad historien hade sett annorlunda ut ifall kejsarna hade tagit till sig Harkels ide!

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Men här är det ju Kung Bleppe som regerar ,så nu är det väl han som fattar beslut huruvida det ska införas slavar i talarstolarna som standard .Kan bli god fjong på valturneerna i sommar med mycket brandtal i så fall.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Ja det tycker jag. Kan nog få med några sköna pyromaner här från "vilohemmet" som kan hålla i brandtalen. Själv snaskar jag helst kotte!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Ser talarna alltså lite spända ut i anletena i sommar beror det troligen på att Bleppe håller på och orerar med dom,samtidigt som hans vilobröder eldar i könshåren

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

Harkel: Sanna mina ord.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Talarstolsslav

*flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>