Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
neee. Cyanoakrylatskeda.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 90 91 92 93 94 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
neee. Cyanoakrylatskeda.
Får Schlangemann vara med?
Stig Geil i ett asbestsolarium!
Sieg Ynf!
YYYYYYYYNF!!!
Sehr gut!
Oj, nu pratar du sådan tocken därninga utrikiska som jag inte förstår men skulle vilja kunna.
Just tänt en pipa HÖMK och hällt upp ett glas årgångsmorgonurin årgång 1992. *surple* *puff puff* sittandes här i spermobilen som dagen till ära är klädd i röd siden. Och så snurrar en 78-varvare i bakgrunden med mjuk pervojazz. Blir ett sansat fredagsmys idag. Tills vidare iaf...
ska du inte ut och skrämma gamla tanter och busa?
Nää. Kallt ute. Nyktrar till för fort då. Men dom bus-eller-godis som varit här och ringt på idag har blivit rädda (?) trots att jag haft godis att bjuda på och allt. Men jag tror jag har blandat ihop mina snurrepiller med Non Stopsen. Oj så dråpligt, hehe.

*squirtle* giraffer 
Samtidigt, hos Alkoholistvrak...
Vad fint du har det hemma.
*squirtle* giraffer
Klapa snel schiraff. Och Ostis...
Tycker du har det mera mysigt Bleppisen:

Åh tack Ostisen. Såg ut som i en IKEA-katalog ena stunden och så där efter det att jag bara micrat en Görbys.
???
Du glömmer väl inte att krydda med EKHM och kånkelbär?
Nej då. Har två burkar av modell XL ståendes på spishyllan.
pust, hur går det att hålla bajset inför den stora bajsutlösningen. Fram med laxermedlet snart?
Det går bara bra. Gått upp i vikt så pass att jag nu väger tresiffrigt. Alltså att min vikt börjar med en trea följt av två andra siffror.
Tänkte halsa 25 liter Purex innan och titta på Runkbögen Ferdinand. Tror det kommer bli en klassiker.
Norrlands Gul sna... inhandlade. Har inte planerat något idag utan tänkte ta det som det kommer. D.v.s. gult, brunt och vitt.
Men efter ett flak NG vet man ju hur det brukar bli...
Vad gör ni själva ikväll då, snuskgubbar? 
Syster Märta har inlett vinterbatongterapibehandlingen. Hon har inköpt vintervaselin från Tromsö. Jag ska få se på VIP under batongsessionen som strax ska börja.
Låter mysigt det Ostis. Men vad är VIP? "Väldigt Imponerande Penisar"?
Jag kör vidare...

Rajdiraaj...
Ahaa... "Vilse i Pannkakan".
Precis. Fast den andra VIP var nog så spännande.
Skål *suirtle*
Skål! 
Sidor Föregående 1 … 90 91 92 93 94 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?