Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Gott att höra. Fick du råd med många NGD efter löningen då?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gott att höra. Fick du råd med många NGD efter löningen då?
Jo det räckte till tre stycken, har ju fått löneförhöjning. Min idol har en (k)anal på LiveLeak. Kolla gärna!
Kollade genast! Oooh vilken oerhört charmig gosse. Blir riktigt upphetsad och transpirer... menar... inspirerad till att göra detsamma.
*dricker NG silad genom NG och NGD nere i gillestugan*
NegerGanja Deluxe?
Mmmhm. 
lyxlirare där, inte bara klassens pervo han är jetsettare också. Själv nöjer jag mig med en omgång norskt klövervaselin, syster Märtas batongterapi och ett paket messör.
Lite försenat fm:

*skritch* *skratch* noterar i mitt fina anteckningsblock att du har en ny musmatta. Funderar stillsamt var den förra tog vägen?

Mmmhm! Juuust det... Den kanske är i hornblåsarnas trygga händer på väg någonstans. 
Vilken fin handstil du har. Och är det torkat vaselin som blivit smutsigt på din datormojäng?
Åhå så spännande, mmmm stämmer presis, gnider min frasiga lem så det är lite skavmärken. Blir så när det är batongterapi var och varannan timme.
*flaffa*
Fredagsmys bland dom stilla dalande höstlöven. Märta släppte mig fri på en skogspromenad och jag tog tillfället i akt att besöka baksidan av statoilmacken där de ligger några gamla fina pifftidningar. Ligger här så skönt bland gamla pessar tamponger och sönderrunkade kondomer. Oj nu kimmer visst dom gamla pingstvännerna. dom ställer mig runt mig nu oj undrar vad dom ska göra? Oj oh....gnyyyy iiihhh... oiihhhhhhhhhii *squizzzz* *gnirrrrk* *squiiiiirttttlle*....
Åååh... Frålsis, scientologerna. Ack ja. Det var tider det. *suck*
Aa.. undrar hur fredagsmyset kommer bli nästa fredag?
Det kommer gå över styr fullständigt!
oj oj, som vanligt med andra ord.
Jo precis. 
Ynf!
Snart dags för tm.
Transendental spermaMeditation?
Det och tisdagsmys. Dricker Norrlands Gul silad genom min spermobildyna. *glunk glunk glunk* *bööörp* Bleppe stor pojk!
OJ, jag som hade satt gång med en session TM sitter i lotusställning insmord i sperma och vaselin och rabblar hare-krishperma. Bjussar du inte på en skvätt NG?
Det ska jag också testa. Kanske kan förfina vår pervotapi med denna metod?
Givetvis bjussar jag på det. Här! *sträcker över en sämre begagnad wc-borste-mugg fylld med silad NG spetsad med NG*
Men gu va schangtilt! Du hade väl inte tvättat ur borstmuggen?
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?