Sv: Här postar vi allt möjligt
Har lite tisdagsmys:

Tjursperma och seglardricka. Mmmmhmm! :9

Kan riktigt höra ompa-bompamusiken ända hit.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 922 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har lite tisdagsmys:

Tjursperma och seglardricka. Mmmmhmm! :9

Kan riktigt höra ompa-bompamusiken ända hit.
Shit, tisdagsmys det innebär att de snart är fredagsmys. Tyvärr är det extra batonterapi på tisdagar så då är jag inspärrad hela dan.
Stackar... Menar... Lyllos dig! *suck* Önskar att jag också hade en Märtis... 
Jaha, då har man varit på IKEA och stärkt sig, god dryck och 29-kronors köttbulletallrik. För kalenderbitaren tänkte jag här berätta vilket dryckjom som har högst APK!
En flaska starköl 33cl kostar 39 kr, visserligen snudd på mellanöl, bara 4,7%, men priset är bra.
Vinet då? Finns rött och vitt i 18,75 cl flaska, inte så mycket, knappt ett glas, men styrkan är 11,5% för det vita respektive 14%(!) för det röda och priset är samma som för pilsnern, 39 kr.
Det här blir ju lite rörigt, med olika styrkor och olika volymer, men samma pris. Det enklaste är då att räkna om till hur många cl 40%-ig vodka respektive dryck innehåller. Då blir resultatet:
Ljus fatöl, 33cl 4,7% motsvarar 3,9cl vodka
Vitt vin, 18,75 cl 11,5% motsvarar 5,4 cl vodka
Rött vin 18,75 cl 14% motsvarar 6,6 cl vodka
Vinnaren är alltså rötjutet! För bara 39 kr serveras något som motsvarar en stark grogg!
Ooh vilket bra tips. Mot IKEA! *Bleppe kommer sedan hem rejält snurrig med 14st. bokhyllan Billy och två kompletta kök*
Nu blev det jobbigt hålla reda på alla siffor. Tar fram min hypermoderna kalkylator, som jag köpte före en bunt äpple-aktier, Var säkert en bra affär.
Nu ska jag bajsa!
Varför då?
För att det är kul.
Jag får bara bajsa när syster Märta säger till.
Är det bra eller dåligt?
Jag vet inte, Jag får fråga syster Märta, vänta..
Åkäääj... *pausrunkar...*
Hon säger att det är bra för min rehabilitering att bajsa på kommando.
Jag gillar bajs...
Ja du är ju en gourmé, en finsmakare av klass.
Tack, ditt lille KTB-pervo. 
Nu blev det jobbigt hålla reda på alla siffor. Tar fram min hypermoderna kalkylator, som jag köpte före en bunt äpple-aktier, Var säkert en bra affär.
Det var en bra affär. Äpplena hade ju ruttnat för länge sen. Även idag kan man känna lukten av dessa ruttna frukter.
Ynf!
Blepp!
Jo det var jobbigt för mig också, är inte van att tänka. Blev tidig kväll för mig igår efter all matematik, somnade gott efter bara 10 NG, 4 NGD, 3 NG, 1 NGD och 1 BU.
Nu hänger jag inte med i uträkningarna 1 BU? Bhang Uoghurt? Det är starka grejer det.
(rekommenderar att spela videon i minst 5 flikar samtidigt)
Åhå den BU. tittat på den i fyra timmat i sträck mmmm åhhh...squirtle*
Jag tycker vi hurrar för bajsutlösning. Den leve...
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 922 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt