Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Du menar inte kissa i vuxenblöjan innan efterrätten?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 83 84 85 86 87 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du menar inte kissa i vuxenblöjan innan efterrätten?
Det blir svårt. Återkommer med bilder senare ikväll. Måste fortsätta förbereda maten här nu. *phew*
Det blir svårt. Återkommer med bilder senare ikväll. Måste fortsätta förbereda maten här nu. *phew*
Gratinera med rövosto!
Rövosto: Check!
Vet ni förresten var det där stället där de fyller floating-tankar med med slaktavfall och liknande ligger?
Vet inte adressen exakt, men tror det ligger i Örkelljunga.
Utanför idiotanstalten.
Ojojojojoj... Nu är det bara en timme kvar innan mina gäster anländer och här står jag i bara kockmössa, förkläde och blöja och rör i grytorna. Kom Just på att jag saknar grävlingfond, men vet inte om det är så lämpligt att köra till Lemköp och handla efter en BiB Mauro och fyra Norrlands Gul spetsade med SHÖMK. Hmmm... Hur ska jag göra? Äsch! Jag kör. Det händer inte mig.
Återkommer senare...
Bib oroar mig inte men SHÖMken?? där blir jag lite orolig, själv brukar jag sväva iväg lite väl högt så syster Märta får svårt att få tag i min lem.
10g. SHÖMK om dagen håller doktorn borta. 
Vi har det riktigt trefvligt här.

jaja bara 10g SHÖMK. pust.
Rajdiraj...
Uuh uuh, um... *mummel* ...det är ett pervo jag vill ha... *snark* *ligger på rygg och ser ut att springa på alla fyra i sömnen*
Perikles 
Flaffa!
*HNNNNNNNGH!!!* *SPROOOOOOOOOIIIIT* Lite försenat fredagsmys. Fick just bajsutlösning.
bättre sent än aldrig. Jag träffade mina gamla frälsisvänner. Det var länge sen sist så vi ställde oss på torget och bajsade på oss till några fina psalmer.
Hallelujah!
Amen, Flaffa!
*kastar sperma på Ostis*
Omnomnom.
*kastar bajs*
Glump! *raaap*
Sidor Föregående 1 … 83 84 85 86 87 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?