Tråd: Hur vet man om ett ord man skickat in blivit godkänt?

Hur vet man om ett ord man skickat in blivit godkänt? Det var nästan ett år sen jag skickade in ett väldigt fint ord, och undrar om det trillat bort eller så. Ordet i sig är "Fräsfitta" och har en ganska lång beskrivning.

Är det kö på orden? Ligger det i pipelinen?

Thumbs up Thumbs down

Sv: Hur vet man om ett ord man skickat in blivit godkänt?

Det händer att ord som skrevs lång tid tillbaks kommer med ,men har det gått ett år är det risk att fräsfittan hamnat i fel pipe

Thumbs up Thumbs down

Det vet man inte, ja, inte förräns det dyker upp som Dagens Ord.

Vi får in väldigt många ord. De flesta är tråkiga, dubletter eller bara sjukt felstavade.

Jag godkänner en hel del som bara har "en del" stavfel och särskrivningar, men vissa orkar jag faan inte med.

Kan ni inte stava/skriva så förtjänar ni inte att synas här!

Ja, sen händer det att jag inte orkar gå igenom ALLA ord. Men just fräsfitta hittade jag nu och godkände. Är inte jag snällast i världen så säg!

Thumbs up Thumbs down

Aivan/smile

Jag vet att mitt ord är varken tråkigt, dublett eller felstavat, så det är inte utan viss stolthet jag slutar trumma med fingrarna och istället nickar godkännande åt att fräsfittan äntligen får visa upp sitt sargade innandöme i både nyhetsbrev och på sajten. Men visst är du snäll Daniel, och tack för en rolig tjänst!

Thumbs up Thumbs down