Tråd: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Nu kan Du bli den lyckliga vinnaren utav Bleppes musmatta!!!

Denna matta har varit med om det mesta och innehåller allt från smegma,
neger-ganja, kiss, svett, seglardricka, bajs, kebabsås, kuksås, lingonsylt och snor
bara för att nämna lite av innehållet i denna bit internethistoria.

http://xam.nu/f/bleppes.musmatta.jpg

Allt du behöver göra är att motivera med max 30 ord varför just Du ska vinna.
(Bifogade ekivoka bilder är meriterande)

Skickas till: bleppisen(a)gmail.com

Senast den 31 augusti 2013 behöver vi ditt svar.

Lycka till!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Syster Märta tycker din musmatta kan vara en fin sak att bita i under hennes batongterapisessioner. Annar ska den passa fint i min Madrasserade cell på väggen som ett fint konstverk. Men se för guds skull till att den är ordentligt nerspermad. Blev inte glad att du hade kört kärchern på den sist.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åh vilket smicker att höra... *tihi*

F'låt! Men mycket sperma har runnit under broarna sen sist. Dock till stadens godo då det totalsmorde systemet och la en hinna bättre än teflon i rören. Kärchern är no no.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Maria Montazami låter hälsa att hon vill ha den som tårtunderlägg.

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Rabiesgrävling skrev:

Maria Montazami låter hälsa att hon vill ha den som tårtunderlägg.

Det glädjer mig.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Jag känner jag får tuff konkurrens.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ojojoj vad mycket bidrag det kommer in. Blir tufft det här.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

shit! Vill ha..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

OBS!!! Får bara läsas av Ostfralla:

Ostfralla skrev:

shit! Vill ha..

Du vet... Tjänster och gentjänster kan få saker att hända. Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Cha-cha-chaaa...

http://xam.nu/f/kukenifettan.jpg
Mattan.

http://xam.nu/f/matta1.jpg
Mattans nemesis: Kärchern.

http://xam.nu/f/matta2.jpg
Softar lite på baksidan i solen.

http://xam.nu/f/matta3.jpg
Tittar till Saab 66:an.

http://xam.nu/f/matta4.jpg
Besöker Bleppes ibland tillfälliga sovplats.

http://xam.nu/f/matta5.jpg
Utför lite trädgårdsarbete.

http://xam.nu/f/matta6.jpg
Det var jobbigt. Ligger och pustar ut.

http://xam.nu/f/matta7.jpg
Zzzzz...

http://xam.nu/f/matta8.jpg
Blev hungrig och törstig av allt utomhusjobb.

http://xam.nu/f/matta10.jpg
Bajsar.

http://xam.nu/f/matta11.jpg
*phu* Åter på plats efter en händelserik dag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

vavava vem vann?  (läses enbart av Bleppe:  Fick du påsen med finaste lavemang från i fredags?)

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Avgörs ju inte förrän 2013-08-31. Men du ligger mycket bra till kan jag säga.

Mmhm! Det fick jag. Blandade ut det i sodastreamern med fulvodka och svepte. *mums* Tack för den mut... eeeh... "presenten". Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åhhh va spännande jag nästan bajsar på mig av spänning. *hnnngggh* oj inte bara nästan..   Kan du inte göra en fin film med musmattan på äventyr?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Men vad trevligt att du bajsade på dig, min vän. *sniff sniff*
Jag ska göra en film bara någon kan sponsra mig med ett nytt VHS-band till kameran.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

http://www.megasoft.se/store/image/cache/data/nitram/VHS_band-500x500.jpg  vassego..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Hehe. Perfekt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

17 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-08-12 19:36:20)

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Notera "Vårt Bröllop" Hade en kortvarig romans med Veronica <3

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ja jag såg att det var en massa trams-titlar på banden. Bröllop dop å sånt... Aivan/hmm

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Jo, visseligen var det ett fekaliebröllop direktsänt i  Pervokanalen men ganska  traditionsenligt och tråkigt. Tror det finns inspelat Kisskalaset på  Örkelljunga idiotanstalt också där jag fick dubbel  batongterapi. men spela du över detta. Det är lugnt.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ja, ett fekaliebröllop är ju en annan femma. Men ett vanligt svensson-vanilj-dito är ju inget att arkivera direkt. Kan ge sig fan på att husmor vill behålla sitt efternamn i kombination med nya makens efternamn. Bajs på det!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Veronika Moser-Bengtsson. Det bajsar vi på!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

*snyft* D.. D... De... Det var... *hulk* Det var vackert! *fräääs kiss plupp squirt ynf flaffa*

Nedanstående får bara läsas av Ostis:

Du har vinsten i din kladdiga hand kan jag nog påstå...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

åhhhh *squirtle*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Om jag hade varit med i tävlingen så hade mitt bidrag varit "Jag gav dig Fittkramp". Bara 4 ord, men 1000 gånger så potent!

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Du har så rätt, Daniel-San! Gruppkram?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>