3,401 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-08-14 11:14:40)

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation för oss framåt som lättjan...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,402

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation för oss framåt som lättjan i våra våta perversa sinnens...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation för oss framåt som lättjan i våra våta perversa sinnens triumf när sperman kallnat och...

Thumbs up Thumbs down

3,404

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation för oss framåt som lättjan i våra våta perversa sinnens triumf när sperman kallnat och vaselinet tagit slut, det lättja...

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation för oss framåt som lättjan i våra våta perversa sinnens triumf när sperman kallnat och vaselinet tagit slut, det lättja är sagt förfaller som analens extas.

Ny

Thumbs up Thumbs down

3,406

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus...

Thumbs up Thumbs down

3,408

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi...

Thumbs up Thumbs down

3,410

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten...

Thumbs up Thumbs down

3,412

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring...

Thumbs up Thumbs down

3,414

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr...

Thumbs up Thumbs down

3,416

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar...

3,417 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-08-15 19:01:50)

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland...

Thumbs up Thumbs down

3,418

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland vindpinade ollon och ståtliga kånkelbär...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland vindpinade ollon och ståtliga kånkelbär, i  Örkelljungas pissoar, en rastplats...

Thumbs up Thumbs down

3,420

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland vindpinade ollon och ståtliga kånkelbär, i  Örkelljungas pissoar, en rastplats gjord för kollektivonani, Sverige Sverige...

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland vindpinade ollon och ståtliga kånkelbär, i  Örkelljungas pissoar, en rastplats gjord för kollektivonani, Sverige Sverige fosterland Perversionens samarkand, från myrar...

Thumbs up Thumbs down

3,422

Roadtrip i Svea rike.

Mot norr färden gå, så glider vi fram mot Porjus, ack denna vackra norrländska pervometropol, vi svingar våra kukar vi kåta, ända tills dom våta vi slaska hårt i sten och stubbar. Alla fula gubbar står mig runt i ring, ejakulerar vilt, bajsar och skrattar som mitt födesedagskalas. Kosan styr mot Kalmar där historiens fistningar står ristat i sten, bland vindpinade ollon och ståtliga kånkelbär, i  Örkelljungas pissoar, en rastplats gjord för kollektivonani, Sverige Sverige fosterland Perversionens samarkand, från myrar och spermasjöar vi dig vår kärlek ge.

Nnjyyyää.

Snörvel, så vackert *fräs*

Thumbs up Thumbs down

3,424

Så ja så ja. Bara fräs dig i farbror Bleppes högerhand du! Din tur.

Bajs

brunt kladdig oh oh oh...

Thumbs up Thumbs down