3,376

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Musmattan.

Gniden, piskad kladdig som en fittkrampares våtaste dröm, så nära det porrsurfandets grumliga irrvägar där galenskap och genialitet går hand i hand med ejakulationernas vassa tjut och sprut, nu spiller min säd, drägglar och sliter som en säl. "JAG VILL GNIDA, JAG VILL LE", sånger om kladdiga musmattor så få,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Musmattan.

Gniden, piskad kladdig som en fittkrampares våtaste dröm, så nära det porrsurfandets grumliga irrvägar där galenskap och genialitet går hand i hand med ejakulationernas vassa tjut och sprut, nu spiller min säd, drägglar och sliter som en säl. "JAG VILL GNIDA, JAG VILL LE", sånger om kladdiga musmattor så få, belöningen är den sträva ytan...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,378

Musmattan.

Gniden, piskad kladdig som en fittkrampares våtaste dröm, så nära det porrsurfandets grumliga irrvägar där galenskap och genialitet går hand i hand med ejakulationernas vassa tjut och sprut, nu spiller min säd, drägglar och sliter som en säl. "JAG VILL GNIDA, JAG VILL LE", sånger om kladdiga musmattor så få, belöningen är den sträva ytan som mot penis och pung...

Musmattan.

Gniden, piskad kladdig som en fittkrampares våtaste dröm, så nära det porrsurfandets grumliga irrvägar där galenskap och genialitet går hand i hand med ejakulationernas vassa tjut och sprut, nu spiller min säd, drägglar och sliter som en säl. "JAG VILL GNIDA, JAG VILL LE", sånger om kladdiga musmattor så få, belöningen är den sträva ytan som mot penis och pung gör mig till pervosurfningskung!

Ynh

Thumbs up Thumbs down

3,380

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar...

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt...

Thumbs up Thumbs down

3,382

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en...

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek...

Thumbs up Thumbs down

3,384

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn...

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper...

Thumbs up Thumbs down

3,386

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper i 1000m. löpningsfist och höjdrunk...

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper i 1000m. löpningsfist och höjdrunk, segern till den bästa, spermakast...

Thumbs up Thumbs down

3,388

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper i 1000m. löpningsfist och höjdrunk, segern till den bästa, spermakast på morotsblast mäkta populärt. VM-Generalen...

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper i 1000m. löpningsfist och höjdrunk, segern till den bästa, spermakast på morotsblast mäkta populärt. VM-Generalen går i spagat, sjunger och...

Thumbs up Thumbs down

3,390

Fripervo-VM.

Invigning så stor, in marscherar stolta fanor, resta lemmar stolt sprutande fosterlandets färger i en doftkaskad av lust och kärlek till laget sprutar vilt. TV-kommentatorn gestikulerar, onanerar, spekulerar vilt, framgångstrupper i 1000m. löpningsfist och höjdrunk, segern till den bästa, spermakast på morotsblast mäkta populärt. VM-Generalen går i spagat, sjunger och jonglerar bajs, nu är allt najs!

Nyeeeää! Ska vi göra en lång och tung denna gång?

Lättjan triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper..

Thumbs up Thumbs down

3,392

Lättjan triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ond...

Lättjan triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande...

Thumbs up Thumbs down

3,394

Lättjan triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi...

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar  vårt, det svider i...

Thumbs up Thumbs down

3,396

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen...

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens...

Thumbs up Thumbs down

3,398

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om...

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla...

Thumbs up Thumbs down

3,400

Lättjans triumf.

Fallna frukternas dofter som omsveper det mörka sinnet där ondskans drypande själ av smegmans isolerande inverkan på det samhällsskikt vi kallar vårt, det svider i anal och tarm, måtte djävulen sona de synder av perversionens under oss alla drabbar om bara kärleken till den känsla som vi kallar för ejakulation...